Gå til innhold

Betale for MSN?

x-team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette fikk jeg på mail:

Den 1.November må vi betale for å bruke msn. Men hvis du ikke vil betale for

msn,

trenger du bare å sende denne til 18 personer. Dette er ikke e tull, bare

gå å se på internettsiden der , www.msn.com

Men når du har sendt denne meldingen til minst 18 personer vil "msn duden"

din bli blå.

Vær så vennlig og ikke vider send denne meldingen, MEN heller kopier og lim

inn på en ny side'

Og som man ser så virker det så usannsynelig og hvordan skulle de få sjekket denne såkaldte msn duden at den skulle bli blå.. :!:

Skrevet

Skakke se bort fra det nei. Fikk en sånn mail i går, men gidder ikke å åpne den. Blir så sur av sånne mailer.

Snakka litt med en kompis om denne mailen på skolen i dag og han sa at det var en trojaner som ble sendt med denne mailen. Var en annen som hadde fått den samme mailen på skolen, men han åpne den ikke han heller.

Skrevet

Bare tull, jeg trodde seriøst at folk var litt mer intelligente. Jeg har selv fått mailen, og er sjokkert over hvor dum det faktisk er mulig å bli.

Skrevet

bra at eg greide å vekke den til livet igjenn då. synest ikkje det er fint å la tråder dø, behandl dei som mennesker. keep them alive. :)

hehe...

Men vær så snill å ikkje bruk 1337 språk :yes:

men vi må jo få en stopper for dete MSN tullet.

PS. noen som har direkte lik til der det står hvor de ska lkoste penger på msn.com :p

Vegard :)

Skrevet

Eg trur eg har 5-6 mail frå folk i kontaktlista om dette. Vert for dumt! Det verste at jo at folk trur på det.. Har til og med begynt og få b-poster på blink om dette. Gale:(

• 11 måneder senere...
Skrevet

1. SPAM

2. Det står at det står om det på MSN.no (noe det ikke gjør) og at vis du sender mailen til 18 pers vil MSN-ikonet ditt bli blått. Det betyr at du slepper å betale

FOR NO TULL :@

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...