Gå til innhold

Har Netshop sluttet med utsendings"garantien"


Anbefalte innlegg

Tidligere har Netshop Reklamert med at Alle lagervarer som bestilles før Kl 1500 sendes samme dag. Jeg kan heller ikke se at de reklamerer med det lenger.

 

Grunnen til at jeg lurer er at jeg fortsatt venter på at Postens Pakkespor skal se til å virke,på sendingen min derfra som jeg fikk mail om at var "levert" i går. Selv ikke Posten trenger vel et døgn for å registrere pakken som motatt,eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på det samme.. Bestilte en kalkulator til skolebruk mandag litt etter tolv en gang, og den var ikke effektuert ut fra Netshop før på tirsdag. Ogt jeg fikk ikke sjokolade engang.. :cry:

Grøss og gru ^^

 

Nei vi lever i et luksus land med mange rettigheter. Er det noen som leverer tregt er det posten

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal skråsikkert uttale meg på Netshop's vegne kan det være at akkurat denne uka har de litt problemer med levering, eller rettere sagt litt tregere levering. Tross alt tror jeg den blåmandagen de hadde førte til en rimelig stor oppgang i ordrebunken deres. Kan jo være at bemanningen deres ikke takler en 5 dobling av antall ordre eller så... :)

 

Cobos

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har det gått ganske lang tid siden jeg kontaktet netshop ang dette på oppfordring fra Svenn-Aage. Men virker ikke som de faktisk var intressert å finne ut hva som hadde skjedd.

 

Fikk en mail av han den 6 oktober hvor han skulle sjekke det ut,og purret opp et svar den 12 oktober uten noe som helst respons.

 

No big deal, men et svar er alltid kjærkomment.

Lenke til kommentar
Nei vi lever i et luksus land med mange rettigheter. Er det noen som leverer tregt er det posten

For alle nettbutikker er posten det samme nødvendige onde; hvorfor skal jeg kjøpe varen min hos netshop som ikke alltid er billigst? Fordi Netshop har en "garanti" som sier at varen forlater deres lager samme dag som den er bestilt, det er en grunn til at mange handler bare der. Om posten er treg, er noe alle vet, og vi velger da en leverandør som ihvertfall ikke forsinker varen enda mere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...