Gå til innhold

HALO - The movie

StarGazer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da er vel filmen i gode hender spørr du meg...etter som folka på weta workshop tar seg av det digitale såå blir d konge, de folka vet hva de driver med :yes: ... :cool:

Skrevet

Ikke sjokk at han sier at han digger halo da. Hadde han sagt at han syntes det var et greit skytespill, så hadde vel folk blitt litt skeptiske :p

Skrevet
Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o

Da skal jeg ikke se den.

han spilte faktisk overaskende bra og seriøst i the butterfly effect :thumbup:

Skrevet
Det er og rykter om at ashton kutcher (that 70's show og punked) skal spille masterchief. 0.o

Da skal jeg ikke se den.

Men du putter fortsatt ikke Asthon Kutcher i rollen som Masterchief.

Skrevet

Da skal jeg ikke se den.

Men du putter fortsatt ikke Asthon Kutcher i rollen som Masterchief.

Hadde jo vært blitt enn action komedie da. Han har jo vært med i Punk'd. Kommer han bort til en grunt å sier: YOU JUST GOT PUNK'D! :!:

Skrevet

Han som får rollen som Master Chief, må ha litt stemme. Atlså kraftig stemme som på spillet. Det er det jeg driver å tenke på nå :p

Skrevet (endret)

*Puster lettet ut*.

Får håpe denne filmen ikke blir en kalkun. Nå er jo Jackson veldig flink, men visse prosjekter kan bare ikke bli gode, selv om verdens beste film-team er på saken. Får håpe Halo ikke er et sånn prosjekt.

Lurer forresten på hvorfor Jackson tok jobben. Kanskje han tok initiativ og tok prosjektet ut av hendene til Boll eller noe sånn. :hmm:

Bromlexl: The Butterfly Effect er en skikkelig bra film, og den ellers så "morsomme" Asthon, som omtrent bare spiller i komedie, viste faktisk sine talenter som en seriøs person i dette mesterstykket av en film. Desverre tror jeg ikke at han passer så bra i rollen som... noe som helst i Halo, egentlig. Selv etter å ha sett The Butterfly Effect klarer jeg liksom ikke å forbinde han med annet enn komedie. Dessuten har han så lys stemme og en så "moderne" look. Det passer bare ikke.

Kanskje jeg tar feil da. Kanskje Asthon passer likevel. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hm, tro om det sitter en meget sur Boll på rommet sitt og griner ovenfor et tapt spill<->film konsept.

Generelt er jeg skeptisk til spill konversjoner som dette, men nå er jo Peter Jackson iblant eliten av de som kunne ha klart noe dette.

Når mannen klarer å lage 3 filmer i slengen og atpåtil så nær boka (med untak av noen kunsteriske friheter) som han har gjort, så tviler jeg egentlig ikke på at dette kan bli en underholdende film. Dog om den blir nær spillets historie er noe annet.

Men man kan legge seg på golve og takke vår herre for at Boll ikke fikk kloa i denne filmen.

Skrevet

Håper mer på en litt ukjent, men god, skuespiller som Halo. Dermed sammenligner man ikke med gamle filmer og så videre. Master Chief er vel tross alt også tildekket hele filmen, etter all forventning.

Skrevet

Vin Diesel passer uansett perfekt for rollen. Selv om at jeg ikke har sett Master Chief, kunne jeg godt tenke meg at han så slik ut.

Vin Diesel er en macho-fyr med dyp stemme. Siden han spiller macho i alle sine filmer, passer han jo ypperlig her. Å ha med Kutcher blir litt teit, selv om at han klarer å spille bra. Folk kjenner han bedre fra komedie, og da blir det vanskeligere å ta han seriøst. Derfor passer Vin bra her. Master Chief er en beinhard dude, og det er også Vin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...