Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk sjekka statsene. Ingenting nytt der bortsett fra at jeg er Gunnery Sargeant! :whistle: Jeg har også fått en ribbon til! En middle eastern et eller annet. Men ellers er alt ved det gamle. Hva kommer EA til å foreta seg? Dette kan da ikke være riktig!? Noe av det som gjør BF2 så morsomt er at man faktisk må jobbe seg opp i gradene, ikke at man plutselig blir overdrysset av ranks og unlocks helt gratis. Hvis det er slik så gidder ikke jeg spille BF2 mere.. :hrm:

Lenke til kommentar
Fikk sjekka statsene. Ingenting nytt der bortsett fra at jeg er Gunnery Sargeant! :whistle: Jeg har også fått en ribbon til! En middle eastern et eller annet. Men ellers er alt ved det gamle. Hva kommer EA til å foreta seg? Dette kan da ikke være riktig!? Noe av det som gjør BF2 så morsomt er at man faktisk må jobbe seg opp i gradene, ikke at man plutselig blir overdrysset av ranks og unlocks helt gratis. Hvis det er slik så gidder ikke jeg spille BF2 mere.. :hrm:

Får du sjekket utenom i spillet.

Lenke til kommentar

merker at DICE har justert litt slik at det ikke tar EVIGHETER med spilling for forskjellige ting.

 

fikk plutselig basic pistol combat etter 1 drap med pistolen i en runde...virker som det muligens er total kills som teller nå?

 

fikk også chinese og Mid-east service ribbon samtidig :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...