Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk fra Corporal til Gunnery sergant på 1 minutt eller noe sånn! Steg i gradene for hver gang jeg drepte en motstander! Hihi! :roll:

*edit* Får dessuten opp denne meldingen når jeg starter spillet: "Message from EA" eller noe sånn! Så følger "You need to close Battlefield 2 in order to go to this website, do you wish to proceed?" Når jeg da trykker "yes" havner jeg på skrivebordet! :roll: Har sjekket EA sin site, uten å bli klokere! Noen som vet hva som er beskjeden?? :hmm:

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Er det noen som får opp en slik melding når du kom inn i spillet, at det var en melding fra EA...? "Meldingsboksen" var for øvrig helt blank, eneste som vistes var de to knappene... Og hvis du trykket "Open", så måtte du avslutte spillet for å lese meldingen?

 

Når jeg trykker "open", prøver browseren å åpne siden, men den siden kan ikke vises...

Lenke til kommentar

Fy fane dice suger når det gjelder å lage patcher til BF2. Det første som skjedde når jeg loget inn var; You have a message from EA, Jeg trykker open og i webbrowseren min står det at siden ikke finnes. Etter dette prøver jeg å komme inn på en server og da kommer det opp your cd-key is invalid. Hva faen? jeg har kjøpt det drittspillet for drittlengesiden og det har virket fint med cdkeyen helt til jeg innstalerte drittpatchen 1.03.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...