Gå til innhold

Feil med ny patch/Rank


Anbefalte innlegg

syke hexxxxete. lasta ned og instalerte patchen fra mirror2 fra den hollanske siden (link på battlefield2.no)

full kræsj.. måtte avinnstalere hele dritten.

ikke vet jeg hva som skjedde.. maskinen funka fint til jeg skulle inn på en server. alt frøs.. også selv om jeg ikke åpna spillet.

etter avinstalering nå så fungerer pcn normalt igjen. merklie greier.

Endret av wichtom
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spratt opp til Staff Sergeant, etter det gamle rankingen så hadde jeg jo 42500 poeng igjen dit. Så da før jeg vel et par unlocks i tillegg håper jeg. Hva bør jeg åpne denne gangen? Har unlocka M95, hvis jeg da har to unlocks nå. Den ene bruker jeg til medic. Er det noe futt i Jackhammeren? Det står mellom Spec-ops, Engineer og Anti-tank. Men det skal jeg sove på :yes:

Lenke til kommentar
Spratt opp til Staff Sergeant, etter det gamle rankingen så hadde jeg jo 42500 poeng igjen dit. Så da før jeg vel et par unlocks i tillegg håper jeg. Hva bør jeg åpne denne gangen? Har unlocka M95, hvis jeg da har to unlocks nå. Den ene bruker jeg til medic. Er det noe futt i Jackhammeren? Det står mellom Spec-ops, Engineer og Anti-tank. Men det skal jeg sove på :yes:

har du kun unlocka 1? hadde 2 og fikk 3 nye, så jeg unlocka alt untatt assault og medic.

Lenke til kommentar
Spratt opp til Staff Sergeant, etter det gamle rankingen så hadde jeg jo 42500 poeng igjen dit. Så da før jeg vel et par unlocks i tillegg håper jeg. Hva bør jeg åpne denne gangen? Har unlocka M95, hvis jeg da har to unlocks nå. Den ene bruker jeg til medic. Er det noe futt i Jackhammeren? Det står mellom  Spec-ops, Engineer og Anti-tank. Men det skal jeg sove på :yes:

har du kun unlocka 1? hadde 2 og fikk 3 nye, så jeg unlocka alt untatt assault og medic.

Har fra før kun unlocka M95 ja, som jeg fikk med 1500 poeng.

 

@wichtom

That being said, accounts with ids from 40,000,000 to 45,000,000 now have all of their weapons unlocked.

 

Det gjelder jo ikke alle, jeg er ikke en av disse. Men nå vil vel kanskje Dice/EA få ut fingern å tette sånne sikkerhetshull...

 

Så jeg håper da at jeg får unlocka to våpen når jeg står opp i morgen :yes:

 

Edit: Vultur Gryphus hva ligger du på nå? Ligger selv på mellom 30-60 kommer litt ann på hvilket brett det er snakk om.

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Gikk inn nå for å sjekke, hadde nå tre unlocks. Tok medic og spec-ops, er ikke helt sikker på den siste.

 

Fikk også The far east service ribbon.

 

Synes ikke det er alt for galt etter 10 minutter med spilling i sta, to grader, tre unlocks og "medaljen". :p

Det kommer vel en del til når jeg får spilt litt i morgen.

 

Edit: Så var det jo en del nye lyder for å si det sånn.

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Får "not valid cd key" etter patchinga jeg.  :cry:

Du kan prøve dette:

 

Start patchen, velg språk.

*Gå inn i startmenyen -> Kjør -> Skriv %temp%

*Gå inn i mappa med navnet {med disse tegnene}. Navnet på min folder er

*{03A9E526-2B99-4AF2-BC50-D26A2CFB516D}\{F317E784-F31C-4F26-A610-2D7BD89F EC5F}, din kan være annerledes.

*Start BF2CDKeyCheck.

*Programmet kommer bare til å flimre, og kun det.

*Så virker nøkkelen igjen.

 

:thumbup:

Jeg kjøpte dette spillet i går og får nå invalid CD key etter jeg la inn 1.03 patchen.. Jippi..

 

Uansett, BF2CDKeyCheck? hva/hvor er det? finner null resultater når jeg søker på Google etter det, så...

 

EDIT:

 

Funnet ut av det nå, men måtte reinstallere. Reinstallerte på en annen admin konto jeg har laget pga. at jeg har Ø i kontonavnet mitt. Reinstallerte og installerte patch, og ding.. funka igjen. Så logga jeg på med den vanlige brukerkontoen min i XP, med Ø i navnet, og kræsj, Invalid CD key... Logga av og logga på med den alternative brukerkontoen uten ÆØÅ i brukernavnet, ding - funka igjen..

 

Noe er seriøst galt med Dice/EA som lar en sånn STOR bug slippe forbi Q&A tester.

Endret av bidz
Lenke til kommentar
Vultur...ingen av de sidene der du kan se hva score en trenger for ranks, er offisielle...det vil si....når EA endrer poengsystemet....så er de sidene utdatert...

Krever f.eks 100 poeng eller noe nå for å bli private first class...

En blir neste rank et sted innen 500 poeng....

Snart løper alle rundt som admiraler og kongen av sverige! Kan ikke tro det skal være sånn. Det er greit at man stiger fort i gradene i begynnelsen. Jeg gikk jo fra Corporal til Gunnery Sergeant på null komma svisj, så fikk jeg en haug med unlocks og ribbons. Jeg har ca. 18000 global poits, hvis det da er 400 points opp til neste grad,hva er da poenget? Da er vi alle like gode da! Snart! :roll:

Jeg vil ha en redgjørelse fra EA. Helst i løpet av dagen..

Endret av Vultur Gryphus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...