BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hei. Jeg vil nok tro at jeg er Noges beste skoleelev, i norges historie. Se på karakterene mine.
KristianF Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 likte der det stod "Programmet er ikke registrert" på toppen
simes Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg forberedte meg faktisk på en massiv lyskaster av noe slag da jeg entret denne tråden..
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Det der var ikke noe morsomt, det var bare dumt. Spesielt med tanke på at du ikke kan rettskrivning, og det står at du fikk 6 i norsk skriftlig. Humor? Nei. Idioti? JA.
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er Idiotisk da?
Dahl Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er idiotisk da? Fordi jeg ytrer mitt synspunkt. Det må jeg få lov til, det er tross alt et fritt land.
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hvorfor svarer du hvis du synes det er idiotisk da? Fordi jeg ytrer mitt synspunkt. Det må jeg få lov til, det er tross alt et fritt land. hysj... de vil at vi skal tro det er et fritt land!
MrLee Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 haha, ironien ved 6'eren i norks skriftlig er jo bare gull da...
Cheshire Cat Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 haha, ironien ved 6'eren i norks skriftlig er jo bare gull da... bør nesten gå under gullkorn, men bare nesten
Lokaltog Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Ja, du har altså funnet malen for karakterutskrifter, lagt inn ditt navn og gitt deg selv toppkarakter i alle fag - og en dum merknad i alle fag. Hvor er humoren? Hadde det vært undertegnet av en lærer/rektor, så hadde det vært morsomt, nå er det bare patetisk. "Faan". Jeesh, når du først skal gjøre noe dumt, så gjør det iallefall ordentlig.
BigJackW Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Skrevet 2. oktober 2005 Har ikke noe mal eller noe, men programmet de lager karakter arkene med.
Anbefalte innlegg