Backspace_89 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 ja, jeg har nå et vanskelig valg, klarer ikke bestemme meg om jeg skal kjøpe FIFA 06 eller Farhenheit. noen som kan hjelpe?
SkyMarshall Arts Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg ville valgt Fahrenheit, uten tvil. Fotball er for all del festlig det, men Fahrenheit byr på litt mer enn hva Fifa gjør for å si det sånn. Selvom du er hardbarka fotballfan, så tror jeg du får mer ut av Fahrenheit. Elsker det spillet ... deilig med noe annerledes en gang i blandt.
Polar Pål Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Du er klar over at dette er to helt forskjellige typer spill? Altså er valget enkelt: hva er du i humør for å spille? Et kort, men orginalt og kreativt eventyrspill? Et sosialt og velkjent fotballspill? På lang sikt vil du nok få mer glede av FIFA 2006. Men jeg tør gjette på å at ved første gjennomspilling vil du helt klart være mest imponert av Fahrenheit.
Snake Eater Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg ble overveldet av Fahrenheit, det er noe av den meste "filmen" jeg har sett etter Metal Gear serien. Detter spillet byr på mye nytt i forhold til FIFA som du muligens har noen spill av fra før. Endret 4. oktober 2005 av Snake Eater
Sigga Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, er jo større muligheter for å spille flere på Fifa, så hvis du er av den typen...
NiFFeN Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Vel, jeg ville valgt Farhenheit....har bare prøvd det....og dessuten så liker jeg ikke fotball. Men Farhenheit tror jeg og du kommer til å like;)
Blåbær Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 Har du flere av tidligere fifa titler så tror jeg nok du burde vente med den. Eventuelt prøve deg på et annet fotball spill.
Bloody Mess Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Er du fan av FIFA-serien så varer ihvertfall FIFA 06 lenger enn Fahrenheit. Jeg spiller årets FIFA spill med kompiser helt til neste årets kommer. Det vil si vi spiller det spillet nesten hver dag, i 356 dager. Tviler på at det er noen her som kommer til å sitte så mye med Fahrenheit. Endret 3. oktober 2005 av BTK
Backspace_89 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjøpte Mercenaries: Playground of Destruction Åssen viser jeg at tråden er løst?
Snake Eater Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg kjøpte Mercenaries: Playground of Destruction Åssen viser jeg at tråden er løst? Riktig tråd? Her diskuterer vi FIFA og Fahrenheit. Endret 4. oktober 2005 av Snake Eater
Toa Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg kjøpte Mercenaries: Playground of Destruction Åssen viser jeg at tråden er løst? Riktig tråd? Her diskuterer vi FIFA og Fahrenheit. Gjett hvem som startet tråden...
Blåbær Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Gi beskjed til en moderator at du vil ha tråden stengt.
Sjefern Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 I am so smart,S-M-R-T Hvilken trådløs mus er den beste til å spille med? ....... Nei vent... Jeg kjøpte en rambrikke jeg.
Toa Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 I am so smart,S-M-R-T Hvilken trådløs mus er den beste til å spille med? ....... Nei vent... Jeg kjøpte en rambrikke jeg. Elendig sammenligning.
steffis_11 Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 I am so smart,S-M-R-T Hvilken trådløs mus er den beste til å spille med? ....... Nei vent... Jeg kjøpte en rambrikke jeg. Det var en elendig sammenligning ja. Det er jo en måte å si at man ikke trenger å komme med forslag lenger...
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Man trenger ikke lange forklaringen for at trådstarter skal kunne bestemme seg. Jeg trenger nok bare ett: Demoer!
Bertelsen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 [iC' date=07/10/2005 : 17:15] Man trenger ikke lange forklaringen for at trådstarter skal kunne bestemme seg. Jeg trenger nok bare ett: Demoer! Men nå har han brukt opp pengene sine..
Hr. Jenssen Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 [iC,07/10/2005 : 17:15] Man trenger ikke lange forklaringen for at trådstarter skal kunne bestemme seg. Jeg trenger nok bare ett: Demoer! Men nå har han brukt opp pengene sine.. Ah, så ikke at han hadde kjøpt det spillet. Vel vel. En moderator kommer vel og stenger den snart.
Tandamram Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Dagens moral: Dette er en helt unyttig tråd, fordi trådstarter vil ikke finne bedre svar enn hva han kunne funnet selv ved hjelp av et søk i Google, forumet eller på gamer.no. Hadde det vært en PES vs. FIFA tråd kunne det blitt noe, men når spillene er så forskjellige kommer det ingenting konstruktivt utav det. Som trådstarter beviste.
Anbefalte innlegg