Veitafan Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Hatt den lenge, er ikke annet å si en genialt.
Torjus Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 hvilket prgram bruker de for å lage sånn? Battlerecorder og redigerings programmet stod i rulle teksten. Adobe premier elns
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 beste film ever 'mine mine mine mine' Ler enda
So|o Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Artig at noen tar seg tid til dette. Veldig bra laget
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Edit: *glem det* Endret 2. oktober 2005 av BigJackW
P-in-P Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 (endret) hahahah sett på litt nå, men skal vente til en kompis kommer før jeg ser resten Endret 1. oktober 2005 av P-in-P
StupidNick Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Merk: Det er en stor fil, så det vil ta en stund å laste ned filmen Hos meg tok det 2 sekunder. Jeg har bare 1Mbit :O kanskje trådstarter har ISDN linje :-7
hugRmunR Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Mine! Mine! Mine! Mine!..... Mine?..... Booom
Share the pain Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Skrevet 1. oktober 2005 Merk: Det er en stor fil, så det vil ta en stund å laste ned filmen Hos meg tok det 2 sekunder. Jeg har bare 1Mbit :O kanskje trådstarter har ISDN linje :-7 Nope. 1mbit. Hele filmen kan umulig være fullstendig nedlastet etter to sekunder.
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Merk: Det er en stor fil, så det vil ta en stund å laste ned filmen Hos meg tok det 2 sekunder. Jeg har bare 1Mbit :O kanskje trådstarter har ISDN linje :-7 Nope. 1mbit. Hele filmen kan umulig være fullstendig nedlastet etter to sekunder. Filmen startet sikkert etter 2 sekunder, men den var ikke ferdig lastet ned. Det kalles å STREAME. For min del tok det meg vel 4min å laste den ned. Altså hele.
kenneth11 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 2 ting jeg lurer på: hva var egentlig den knivkampen der Amerikaneren først blir oppdaget? boksekamp eller noe? hvordan greide de egentlig å få så mange til å både jage Amerikaneren og falle ned? synes tydelig det var over 32
chokke Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 2 ting jeg lurer på: hva var egentlig den knivkampen der Amerikaneren først blir oppdaget? boksekamp eller noe? hvordan greide de egentlig å få så mange til å både jage Amerikaneren og falle ned? synes tydelig det var over 32 kanskje de hadde et system med noen squadledere på toppen av taket som alle spawna på med 0 spawntid og løp ut.
kenneth11 Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 2 ting jeg lurer på: hva var egentlig den knivkampen der Amerikaneren først blir oppdaget? boksekamp eller noe? hvordan greide de egentlig å få så mange til å både jage Amerikaneren og falle ned? synes tydelig det var over 32 kanskje de hadde et system med noen squadledere på toppen av taket som alle spawna på med 0 spawntid og løp ut. kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå