Gå til innhold

Noen metal musikere som ønsker å spille i tromsø?


sunmaster88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igor ahahhah DAGNES! :) datt av stolen.....

Hmm? Hva mener du?

 

(For de som ikke vet det er Igor en 19 årig gutt i tromsø som prøver å starte mange band. Bak ryggen hans hvisker og tisker folk og kaller banda hans for "Igon and the dragonslayers." fordi banda ofte er "fantasy" baserte metallband. Vil ikke denne personen noe ondt, men hele situasjonen er litt komisk, så jeg må få lov til å flire litt. Og personen i første post minnet mistenkelig om den Igor jeg "kjenner". Gutt, 19, tromsø, metall :!: )

Lenke til kommentar
Jepp :p vet dette. Derfor jeg datt av stolen :)

:!: "Han" er. . . . en merkelig skrue.

 

Edit:

Til trådstarter: Driver selv med musikk og spiller i band i Tromsø. Vi heter Fend og øver for tiden på Tvibit. Satser på å komme med på by: Larm 2006, men sjansene er vel ytterst få. Vår musikk kan heller ikke beskrives som Metall. Snarere tvert i mot. Indie-rock er vår gate, med musikk alla Feeder. Du må komme og høre oss en gang :whistle:

Endret av Agres
Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Er 19 år og spiller gitar. Ønsker å komme i kontakt med andre som spiller musikk og vil spille i band. Spiller mest metal selv (melodisk, harcore, prog osv, alt innenfor metal)...

 

halla man! hørte du ville starte band. det er bra.

jeg spiller hovedsakelig gitar men kunne gjerne prøvd meg på andre instrumenter også.

liker punk, metal og punk og metal. :D

(trenger jo ikke være flink for å spille punk for eksenpel)

 

anyways,har jeg en dugelig trommis på laget, vi kan jo "teste vibben engang" :p (no homo)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...