Bertelsen Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Jeg har nå lastet ned demoen av The Punisher, men jeg lurer på en ting med grafikken, når jeg snur meg rundt på spillet ser det ut som at det hakker, maskinen min burde kunne kjøre dette spillet syns jeg. Ser ut som at det _skal_ være sånn. Er det sånn på hele spillet også eller?
MultipleTinBitZ Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Nope, tror de har rotet med demoen. Det fulle spillet gikk som en drøm på min maskin, mens demoen var forferdelig hakkete... Liker du tegneserie helten The Punisher, så er dette gamet utroligt fett.
Bertelsen Skrevet 30. september 2005 Forfatter Skrevet 30. september 2005 Nope, tror de har rotet med demoen. Det fulle spillet gikk som en drøm på min maskin, mens demoen var forferdelig hakkete... Liker du tegneserie helten The Punisher, så er dette gamet utroligt fett. Tusen takk for svar, da kan jeg kjøpe dette spillet i US versjon, hvis noen av dere har sett min forige tråd om spillet...
Dj_Arnleif Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Lagget med kamerastyringen her og (på demoen)
Hr. Jenssen Skrevet 3. oktober 2005 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Kan ikke huske at det gikk hakkete på demoen, jeg. I fullversjonen er det uansett ikke noe hakking. BTW: Du bør sjekke etter oppdateringer til spillet og/eller skjermkortet ditt. Uansett er det et utrolig fint spill. Jeg digget det, og har gått igjennom det mange ganger, tross det at spilelt er likt hele tiden. Kjempemorsomt med alle disse quick-kill greiene! BTW2: Sjekk Gamespot, så kan du lese anmeldelsen og se video-omtalen av spillet der. EDIT: Hvor mye koster US-versjonen av spillet?? Du får spillet veldig billig fra England, her. Endret 3. oktober 2005 av MeTa][iC
Bertelsen Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Bestilte fra Play.com, det jeg mente var amerikansk språk, skrev utrolig til feil der ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå