Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, du kan kun ha én "temporary enchant" på våpenet ditt om gangen (i tillegg til "permanent enchant" og jewels). Spillet velger automatisk den "kraftigeste" buffen slik jeg har forstått det. Lurer egentlig på om temp enchant du har gitt ditt eget våpen for presedens uansett, selv om totemet i enkelte tilfeller er bedre.

 

Si at du har høyeste rank rockbiter på våpenet, og pælmer ut et windfury totem, vil du kun ha rockbiter på våpenet, og dersom du ikke er i en gruppe var totemet bortkastet mana.

Lenke til kommentar

Har mekka meg en shaman sammen med en kompis (begge er shaman). vi tenkte en skulle gå enchantement og en skulle gå elemental (bra kombo?).

 

Jeg hadde tenkt å gå enchantement, altså close combat. Er shamans bra i melee? Fant ut at de kan dualwielde hvis jeg speccer langt ned i enchantement, men hva kan de dualweilde? er det samme som warriors? dagger, swords, fist weapon, axes?

Endret av Gloms
Lenke til kommentar

Shammies kan ikke bruke sverd, men maces og det du ramsa opp. JA shamaner er velfig bra i melee med DW, med 2h er det vel så som så med med ingen instant attacks før 40.

Men elemental er veldig avhengig av mye +dmg noe du ikke får før 60+

Så enhancement er vel klart best til 60 og da kan man skaffe bra elemental gear relativt lett i outlands.

Lenke til kommentar

For å få 100% spell crit dmg på shocks.

Men hvorfor 6% lightning spell crit når du omtrent ikke trenger ha CL og LB på action bar en gang siden de tar for lang tid å kaste uten 1 sec mindre cast time talentet, i tillegg til at du satser på Melee med SS + ES..

Lenke til kommentar

Min shaman er for tiden lvl 31, snart 32. Den er 100% cloth, bortsett fra to ting og elemental built. Clicky i signatur. Det er jo bare genialt. Så til dere som sier at cloth på shaman er ræva og sender /w med L2play, noob, etc. Bare prøv selv :p

Lenke til kommentar
Min shaman er for tiden lvl 31, snart 32. Den er 100% cloth, bortsett fra to ting og elemental built. Clicky i signatur. Det er jo bare genialt. Så til dere som sier at cloth på shaman er ræva og sender /w med L2play, noob, etc. Bare prøv selv :p

8096327[/snapback]

 

Problemet med cloth er vis mob kommer nærme deg å meele deg. Kansje det funker på low lv, men tror aldri en shammy kommer til å bruke cloth i raid ect. Mage/warlock/priest kan bruke det fordi de har CC og har muligheter å komme seg unna. Det er en grunn til at vi kan bruke mail. Dog nå er du bare lv 31 å kan bare bruke leather, så forskjellen er ikke så stor.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar
I raidsammenhenger har det vel ikke noe å si hva for armor man har, om man er healer? Du skal jo helst ikke bli pirket på uansett, og om du blir det, så går det som oftest til helvete (i raidsammenheng).

8097483[/snapback]

 

I raid sammenheng kan jo armor ha litt å si, si vis du får aggro så blir du one shoota eller meele. Cloth user har veier for å hindre at du får aggro. Noe Shamans ikke har vis du ikke teller med aggro reduce trickets eller potion.

Dette er min egen erfaring fra raid som MC,BWL,Aq,nax, og nye raid in Outland.

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...