Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Så en shaman i fullt relentless utenfor ironforge igår kveld, satan så morsomt det så ut :p

 

Tok duell mot alle som var der, og han facerolla alle. Eneste han slet litt med var en fury warrior som også hadde heftig gear, men han tok han hver gang.

 

3 angrep så var de døde :p

 

Flame shock

lava burst

chain lightning.

 

Fikk jævlig lysst til å levle shaman etter jeg så det :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så en shaman i fullt relentless utenfor ironforge igår kveld, satan så morsomt det så ut :p

 

Tok duell mot alle som var der, og han facerolla alle. Eneste han slet litt med var en fury warrior som også hadde heftig gear, men han tok han hver gang.

 

3 angrep så var de døde :p

 

Flame shock

lava burst

chain lightning.

 

Fikk jævlig lysst til å levle shaman etter jeg så det :D

Der har du elemental shaman :p

Lenke til kommentar

afaik gemmet jo ench shamans strength gjennom sunwell? nye talentene kom vel i 3.0 samtidig som HP-nerfen på alle bossene kom så om det talentet er grunnen til at man gemmet annerledes vil jeg tippe på at 3.0 er svaret. Uten at jeg vet noe om saken :<

Endret av Cosha
Lenke til kommentar
Elm sham var jo mega morosamt i starten av BC i arena. Jeg og 4 kamerater Facerolla oss opp til 2100 rating med 5x elm shaman i Season1, Kjørte 4x elm og 1x resto shaman i Instanser.. Da var det Morro..

 

Ja, jeg veit. Elemental Shaman var helt hinsides i season 1. Eneste sesongen jeg har vært virkelig nærme Gladiator-tittelen. Spilte da 2v2 dog, sammen med en sabla god shadowpriest. Idéen med å spille burst-team i det hele tatt virker ganske artig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...