Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bursten de har er så forbanna OP, også trenger de jo bare bruke 3-4 knapper for å spille.

Vel op er man jo ikke da, ser mange enha med mye bedre burst/dps enn det jeg har i ele og jeg ligger på 5.6 i gs så er ikke noe med dårlig gear.

 

Men har et spørsmål er Elemental shaman t10 5set bonusen verdt å gå for? eller burde jeg heller skaffe meg nytt belt etc?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Høyreklikk i en av de 4 firkantene. Sett navnet til "Maelstrom Weapon". På type velger du buff/debuff, sett den til å tracke selfbuffs, og sett Show Timer. Husk å sette den til å vise når buffen er til stede, og ikke når de mangler.

 

Når du er ferdig plasserer du den der du vil ha den på skjermen og skriv /tmw

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Høyreklikk i en av de 4 firkantene. Sett navnet til "Maelstrom Weapon". På type velger du buff/debuff, sett den til å tracke selfbuffs, og sett Show Timer. Husk å sette den til å vise når buffen er til stede, og ikke når de mangler.

 

Når du er ferdig plasserer du den der du vil ha den på skjermen og skriv /tmw

Der fikk jeg det til, funket når jeg lastet ned den fra curse istedenfor. takker for hjelpen :)

 

men som enhancment så sliter jeg noe hinsides med mana, trenger noen tips

Lenke til kommentar

@Dernel

Du mangler 4 expertise, er det første jeg ser, og hasten din er litt lav. Men det Lightning Bolt skal gjøre mye mer skade en CL med det gearet, så tipper det er RNG som spilte deg et puss når du brukte CL på dummy.

 

Ville også skaffet Hit-trinket fra Triumph i stedet for Pyrite Infuser om jeg var deg. Hit on use til å bruke sammen med Wolves er et DPS-increase over å ha noe som proccer.

I tilegg bør du flytte 2 poeng fra Imp Shields over til Imp Fire Nova.

Ghost Wolf i et PvE-Spec? Sett det ene poenget i Shamanistic Focus og det andre i Call of Flame.

 

@Rektal

Få deg Windfury Glyphen i stedet for Flametongue, du trenger også 4 expertise til. Og specc inn i Improved Windfury Totem med mindre du alltid raider med en annen Enhancementshaman eller Frost DK.

Endret av Detectable
Lenke til kommentar

Du har hverken Improved Stormstrike eller Elemental Focus. Ta vekk et poeng i Ancestral Knowledge og sett det i Improved Stormstrike. Ta også vekk et poeng fra Improved Shields og putt det i Elemental Focus.

Har du fortsatt manaproblemer, så frigjør et poeng til fra Improved Fire Nova og putt det også i Imp Stormstrike.

 

Ellers så anbefaler jeg på det sterkeste at du gemmer og enchanter gearet ditt. Selv om det er grønne gems og billige enchants. Det hjelper mye. Gem med attackpower.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...