Gå til innhold

Shaman tråden! Diskuter her..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lol, leter du etter utfordring, prøv deg mot en palla eller prot warrior eller blood dk.

Eller enhancement og elemental generelt.

Ja, min mening og, men han mente Enhancement var OP..

Jeg syns det virker ganske OP, downer det meste av andre spillere. Mens jeg føler det er litt hardere å spille Ele. Men jeg kan ta feil da.

Lenke til kommentar
Lol, leter du etter utfordring, prøv deg mot en palla eller prot warrior eller blood dk.

Eller enhancement og elemental generelt.

Ja, min mening og, men han mente Enhancement var OP..

Jeg syns det virker ganske OP, downer det meste av andre spillere. Mens jeg føler det er litt hardere å spille Ele. Men jeg kan ta feil da.

 

 

slapp av, OP er det langt ifra, shaman er vel den klassen som er mest gimp i pvp om dagen, kansje bortsett fra warlock. var vent til du kommer til 80 og folk faktisk vet hva de gjør

Lenke til kommentar
Lol, leter du etter utfordring, prøv deg mot en palla eller prot warrior eller blood dk.

Eller enhancement og elemental generelt.

Ja, min mening og, men han mente Enhancement var OP..

Jeg syns det virker ganske OP, downer det meste av andre spillere. Mens jeg føler det er litt hardere å spille Ele. Men jeg kan ta feil da.

 

 

slapp av, OP er det langt ifra, shaman er vel den klassen som er mest gimp i pvp om dagen, kansje bortsett fra warlock. var vent til du kommer til 80 og folk faktisk vet hva de gjør

Yeha sant, er ikke 80 enda! men kanskje jeg overdriver op men faen. Ble ganske stor i øynene når jeg tokk lvl 80pala i pvp. Menmen, reroller hvertfall. Liker ikke totemsystemet så da er nok ikke shaman min class. Selv om det har vært gøy da!:D

Lenke til kommentar
Lol, leter du etter utfordring, prøv deg mot en palla eller prot warrior eller blood dk.

Eller enhancement og elemental generelt.

Ja, min mening og, men han mente Enhancement var OP..

Jeg syns det virker ganske OP, downer det meste av andre spillere. Mens jeg føler det er litt hardere å spille Ele. Men jeg kan ta feil da.

 

 

slapp av, OP er det langt ifra, shaman er vel den klassen som er mest gimp i pvp om dagen, kansje bortsett fra warlock. var vent til du kommer til 80 og folk faktisk vet hva de gjør

Yeha sant, er ikke 80 enda! men kanskje jeg overdriver op men faen. Ble ganske stor i øynene når jeg tokk lvl 80pala i pvp. Menmen, reroller hvertfall. Liker ikke totemsystemet så da er nok ikke shaman min class. Selv om det har vært gøy da!:D

Lol veit relativt godt hva Op er, anyways. Ja dk er op, men er ikke noe hard å ta dk, bare bruk de rette spells til rett tid så går det. Og min definisjon av Enhc er op, lik det eller ei.

Lenke til kommentar

resto er vel ikke så supert heller, all out på et target, det får earth shield og da kan det andre targetet gibbes.

Sånn virker resto atm utifra mine erfaringer med å møte de som warrior/hpala ;)

Men enhance og ele er vel enda verre igjen, faktisk ikke møtt en eneste en enda, kanskje en elesham i 3v3, men da var det under 1500 rating :p

Lenke til kommentar
Flametongue has become much more viable due to the merging of Hit and Crit rating into a universal rating. Flametongue is now capable of performing as well or better than Windfury on the Off Hand in most cases. Flametongue scales best on a fast weapon because of the flat 10% spell damage coefficient across weapon speeds, but fast weapons interact poorly with Lava Lash. Fast Weapons are still viable in the OH though, as long as the fast weapon will be a significant stat and DPS upgrade over your currently equipped weapon, to outweigh the loss to Lava Lash through the gains in Flametongue DPS.

 

Flametongue Weapon is not recommended for use until you are able to commit 5 talent points to Elemental Fury.

 

Bør vel være godt nok svar D:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...