Gå til innhold

Dumme moderatorer? (tre ords regelen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke bedre å La trådstarter bytte navn på tråden før den stenges?

Så slipper han å starte ny. Bare sier det jeg. Kjenner jeg Moderatorene rett blir vel denne stengt før folk får sagt bløtkake! :nei:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bløtkake. ;)

Jeg synes nå moderatorene gir god tid på å endre navnet. Når de kommer hender det av og til at tråden blir stengt med en gang.

Det går ofte flere dager fra mod advarer til tråden blir stengt, da trådstarter regelrett driter i det.

Jeg skriver nå ofte "bytt topic, da den trenger minst tre ord", men jeg har flere ganger fått tilbake spydige meldinger som "herregud din sære jævel!", så jeg tror nok at jeg snart ikke gidder å hjelpe disse folka.

Forøvrig synes jeg ikke du har rett. ALLE som er her på forumet BURDE vite at man MÅ ha MINST tre ord i topic, da ALLE SKAL HA LEST RETTNINGSLINJENE!

Der stårt det at hver tråd må ha minst tre ord og at alle må ha en forklarende topic.

Desverre er det så utrolig mange av de "klikk "neste", klikk "neste", klikk "neste""-folka her, som ikke gidder å lese regler og sånn.

Derfor er det ingen kjere mor for disse folka, og jeg synes egentlig ikke de skulle få en eneste sjanse i det hele tatt. Alle slike tråder skulle blitt stengt med en gang.

Skrevet (endret)

Eg synest framleis at feilmeldinga burde vært betre:

FØLGENDE FEILMELDING(ER) BLE FUNNET

Tittelen på emnet må være være på minst 3 ord

Det står jo ingenting om kvifor den må "være være" på 3 ord...

Endret av zeph
Skrevet

Joda, det er ett stort forum så jeg sjønner at de trenger regler...

Jeg skrev (tre ords regelen) for å slippe det bråket ja, de er hissige på det.

Og folk som raporterer det er jo Sladrehanker så det holder...

Skrevet

De som rapporterer liker å ha orden der de bruker en del av sin tid?=)

Synes det er dumt å stenge tråden, men det er jo ikke så vanskelig å bare åpne en ny heller!

Skrevet
De som rapporterer liker å ha orden der de bruker en del av sin tid?=)

Synes det er dumt å stenge tråden, men det er jo ikke så vanskelig å bare åpne en ny heller!

Hvorfor kan ikke moderatorene endre navnet?

Skrevet

Det er mye lettere å stenge en tråd enn å endre navnet, og om en endrer navnet så lærer ikke brukeren som gjorde feilen at det var feil, og kan gjøre det igjen.

Skrevet

Er dette så lurt da? Hadde ikke du nettopp blitt bannet og nå fortsetter du bare der du slapp... Det er ingen vits å motsi reglene, følg dem som alle oss andre og hold kjeft.

Skrevet (endret)
Er dette så lurt da? Hadde ikke du nettopp blitt bannet og nå fortsetter du bare der du slapp... Det er ingen vits å motsi reglene, følg dem som alle oss andre og hold kjeft.

Jeg har fire advarsler til da! Og jeg sier ikke at moderatorene er dumme jeg bare setter et spørsmål ved deres intelligens.

Endret av stekri88
Skrevet (endret)
Tre-ords-regelen er en sperre på forumet som hindrer tråder å bli opprettet dersom emnefeltet inneholder mindre enn tre ord. Dette ble gjort fordi mengden dårlige emner som ble opprettet hver dag på forumet var enormt stor, og størsteparten av de var gjerne bare ett enkelt ord. Som du kanskje har skjønt av eksemplene ovenfor var dette noe vi ikke var særlig glad over. Vi kan nå heldigvis si at denne tre-ords-regelen har ført til et langt mer lesbart forum og en bedre opplevelse for alle brukerene. Kort sagt teller tre-ords-regelen opp antall mellomrom i emnet, og den er også derfor mulig å unngå ved å lage et emne som ser f. eks slik ut: "Hjelp ! !". Vi vil bare minne på at dette, samt alle andre forsøk på å omgå denne tre-ords-regelen er ikke tillatt og vil bli slått hardt ned på. Regelen finnes her av en grunn og emnet ditt er ikke beskrivende nok overfor innholdet hvis den kun inneholder ett skikkelig ord.

Denne regelen er med på å heve standaren for emnefelt på forumet, så at det blir slått hardt ned på er eg enig i.

Er du litt oppegåande så lagar du ikkje samme, dårlige emnefelt 2 ganger når den første tråden blir sletta.

Endret av zeph
Skrevet (endret)

Først og fremst er tråden feilpostet, samt at emnefeltet på tråden godt kunne vært bedre.

Dessuten er dette et team som har vært tatt opp flere ganger tidligere:

* Brudd på treordsregel

* Fanatisk håndheving av treordsreglen

* Omgåelse av 3-ords regel burde være advarselsgrunn

* Omgåelse av 3-ords regelen -> stenging

(finnes nok flere)

Mot og flytte denne tråden til riktig kategori, Tilbakemeldinger om forumet, oppfordrer jeg deg til og bruke noen av disse. Den aktuelle saken er diskuter opp og ned i mente, og vi har besvart så godt som alle tenkelige spørsmål rundt teamet i disse trådene. Regelen er der av en grunn og vil nok ikke forsvinne med det første.

Når sa jeg at de var dumme?

Ref. emnefelt "Dumme moderatorer? (tre ords regelen)"

Endret av am3k
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...