Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

En update vil komme så fort det jeg venter på kommer, det tar sin tid tydelig, men fikk greie på i går at det har blit sendt, så da er det vel i anmarsj.

vi får håpe at post mannen er snill i morgen :p

da kommer det to stk updates fort løpende, i og med det står omtrent bare på noen bilder så skal det gå fort tenker jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen... :D

Skrevet
Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen... :D

nei nei det må du ikke gjøre :!:

la oss håpe det kommer i morgen kammis :p

Gjest Slettes-xwByZdFZ
Skrevet

nydelig arbeid! stå på!

Skrevet
Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen...  :D

Selfølgelig håper jeg på det beste (forventer det egentlig for å være ærlig), men bare i tilfelle; legg frem rambo-kniven på nattbordet til i morgen tidlig hvis jeg skulle trenge en å følge meg ned dit :p

Skrevet
Jeg misunner deg! Du er virkelig dyktig.. veldig fint arbeid.. stå på! :love:

Takk skal du ha for komplimentet :):blush:

gjør bare mitt beste, intet annet ;)

Skrevet
Pent, absolutt... Min pakke kom IKKE frem i dag, så jeg er rimelig pissed nå. Ikke hadde netshop oslo led's til meg heller, så hvis ikke noe skjer i morgen henger jeg meg i dusjen...  :D

Selfølgelig håper jeg på det beste (forventer det egentlig for å være ærlig), men bare i tilfelle; legg frem rambo-kniven på nattbordet til i morgen tidlig hvis jeg skulle trenge en å følge meg ned dit :p

bare tel å rope ut det, jeg kommer som et skudd, her skal det bli deler ass he he

Skrevet (endret)

Den racken ble jo knall....Liker veldig godt retningen dette arbeidet går. Stå på! :D

Edit: Nå stikker jeg på skolen.

Endret av Marius E
Skrevet
Nice. Trodde egentlig ikke at det kom til å bli så sykt bra som det ser ut til å kunne bli nå nei. Konge. Mer krom og mindre farger(bortsett fra blått) :p

Nei det trodde vel egentlig ikke jeg heller, må si jeg overrasker meg selv :p

Ja blått er en stilig farge, vi får se, kanskje vi kan få lurt inn en led eller to, just for fun for å se åssen det ser ut ;)

takkar for komplimentet :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...