Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

sorry mac, den likte jeg ikke, synes det ble litt mye bling bling på den, likte veldig dårlig de naglene som festet dekselet synes du overdriver litt med de...

 

Det er selvsagt vanskelig å bedømme dette ut ifra bildene, håper det ser mye bedre ut i virkeligheten(antar egentlig at det gjør det)...

 

Jeg tror absolutt rødt vann vil gjøre seg bedre enn grønt nå, lykke til videre, dette ligger ann til å bli beste casemodden på forumet tror jeg, selv om det ser ut til å bli litt bling :p glede3r meg til neste update :thumbup:

5115890[/snapback]

Nei det er opp til hver enkelt, alle har lov til å ha sine meninger :)

 

ja det ser kanskje slik ut men som sagt mye av det vil bli dempet.

 

nagler ja hm lurte litt på det samme selv, har noen polerte skruer klare hvis det skulle bli for mye av det gode ;) men synest samtidigt at det til dels kan bli kjedeligt med vanlige skruer og liksom, men vi får se. Nå er ikke denn ment for å være vanlig heller da :D

 

Ellers så takker jeg for all ros og ris :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nydelig, nyyyydelig!

For min del syns jeg du skal beholde naglene, syns det utfyller bruken av disse andre steder i modden, en rød tråd gjør et hvert prosjekt bedre. Er derfor også fan av at du får tak i noe uv-reaktiv dye i rødt, sjekk noen tyske webshoper, tror jeg så noe et sted... *tenke*

 

Stå på kamerat, gleder meg til vi møtes med kassene våres... ferdige! :)

Lenke til kommentar
Nydelig, nyyyydelig!

For min del syns jeg du skal beholde naglene, syns det utfyller bruken av disse andre steder i modden, en rød tråd gjør et hvert prosjekt bedre. Er derfor også fan av at du får tak i noe uv-reaktiv dye i rødt, sjekk noen tyske webshoper, tror jeg så noe et sted... *tenke*

 

Stå på kamerat, gleder meg til vi møtes med kassene våres... ferdige! :)

5115955[/snapback]

Var det på Caseking.de?

 

Her er oversikten over all plexien ;)

Lenke til kommentar
her har vi uv-reaktiv væske til vannkjølingen ja! Så bare si ifra når det blir bestilling på msn (hint, hint).

5116056[/snapback]

 

hehe ja du sier noe, ja får jeg tak i rødt så skal jeg følge ditt råd kammis :)

Da gjør vi et forsøk.

 

ang. nagler så kommer jeg til å beholde intill videre, det er jo en del av mitt theme liksom.

 

Takk for linken og all den gode rosen, setter pris på det, jess da, da sier jeg i fra til deg vettu :)

Lenke til kommentar
Nydelig, nyyyydelig!

For min del syns jeg du skal beholde naglene, syns det utfyller bruken av disse andre steder i modden, en rød tråd gjør et hvert prosjekt bedre. Er derfor også fan av at du får tak i noe uv-reaktiv dye i rødt, sjekk noen tyske webshoper, tror jeg så noe et sted... *tenke*

 

Stå på kamerat, gleder meg til vi møtes med kassene våres... ferdige! :)

5115955[/snapback]

Var det på Caseking.de?

 

Her er oversikten over all plexien ;)

5115974[/snapback]

 

 

Takkar :)

Lenke til kommentar
Og til alle dere andre som er innom denne worklogen, jeg må bare få takke for all supporten igjennom dette prosjektet, det er morsomt å se at folk liker prosjektet så langt :)

5118768[/snapback]

 

Da må jeg bare smøre det inn; hvordan går det ann å IKKE like noe som dette, eh...?! :)

5118810[/snapback]

 

takk det samme til deg kamerat :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...