Gå til innhold

The LightBox Project updates comming soon :)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vært fint med en liten AVI-snutt av lysa i action.

5113837[/snapback]

 

 

hei, ja det vil komme :)

 

Som jeg har nevnt tidligere så vil det komme en full dele liste samt en konklusjon av hele prosjektet og da vil det også bli lagd en presentasjons video av kassa i sin fulle helhet, med punkt shots av blandt annet nightrider og andre små ting.

 

Men dette vil som sagt ikke komme før prosjektet er 100% ferdigt.

 

Det er bare til å følge med videre :)

Lenke til kommentar

Hei alle sammen, ja da er det på tide med en ny update igjenn om en times tid så er den ute som worklog :), en liten men dog en viktig del. det vil samtidigt komme en update også senere i uken så det er bare til å følge med.

 

 

Men jeg lurte på en ting, kanskje litt dumt spurt, er det noen begrensninger på hvor mange bilder en kan legge inn pr innlegg ?

eller går dette automatisk av seg selv ?

Lenke til kommentar
Hei alle sammen, ja da er det på tide med en ny update igjenn om en times tid så er den ute som worklog :), en liten men dog en viktig del. det vil samtidigt komme en update også senere i uken så det er bare til å følge med.

 

 

Men jeg lurte på en ting, kanskje litt dumt spurt, er det noen begrensninger på hvor mange bilder en kan legge inn pr innlegg ?

eller går dette automatisk av seg selv ?

5114878[/snapback]

 

Det er begrensninger ja. Jeg prøver alltid å få helverdige updater innenfor samme post, går ikke det bare klipper du ut updaten og legger den i et nytt innlegg :)

Lenke til kommentar
ja, nå venter jeg i spenning DJ-Sonic, sitter på jobb og kjeder meg, trenger noe å lese på NÅ! :p

 

btw. du tror ikke at rødt vann vil ta seg bedre ut enn grønt nå når du har så mange røde detaljer??

5115603[/snapback]

 

Hei,

 

jo tanken har streifet meg, men rødt vann er vanskeligt å få tak på så jeg får se, prøver med grønt, passer det dårligt er det fort gjort å bytte :)

 

 

Ja det er ikke rare lesingen i dag men..

 

Det vil forøvrigt bli masse lesing på neste update, en av de større blir det nok tror jeg :)

Lenke til kommentar
Helt konge :thumbup: KUTGW, tror ikke du har noe problem med det ;)

 

Kommer du på TG? jeg vil se dette praktverket i virkeligheten :D

5115808[/snapback]

Samma her! Gleder meg virkelig til TG! :D

Og til neste update, dette kommer tli å måle seg veldig bra og kanskje bedre en Orac3! ;)

kutgw!

5115816[/snapback]

Neste update gleder jeg meg også til ;)

 

Er det greit at jeg linker til denne på bit.tech.no? jeg kan gi det link å se hva de syns om denne?

Lenke til kommentar
Helt konge :thumbup: KUTGW, tror ikke du har noe problem med det ;)

 

Kommer du på TG? jeg vil se dette praktverket i virkeligheten :D

5115808[/snapback]

Samma her! Gleder meg virkelig til TG! :D

Og til neste update, dette kommer tli å måle seg veldig bra og kanskje bedre en Orac3! ;)

kutgw!

5115816[/snapback]

 

Takkar for all rosen DJ Ovin :)

 

he he ja det var det da.

Lenke til kommentar

sorry mac, den likte jeg ikke, synes det ble litt mye bling bling på den, likte veldig dårlig de naglene som festet dekselet synes du overdriver litt med de...

 

Det er selvsagt vanskelig å bedømme dette ut ifra bildene, håper det ser mye bedre ut i virkeligheten(antar egentlig at det gjør det)...

 

Jeg tror absolutt rødt vann vil gjøre seg bedre enn grønt nå, lykke til videre, dette ligger ann til å bli beste casemodden på forumet tror jeg, selv om det ser ut til å bli litt bling :p glede3r meg til neste update :thumbup:

Lenke til kommentar
Helt konge :thumbup: KUTGW, tror ikke du har noe problem med det ;)

 

Kommer du på TG? jeg vil se dette praktverket i virkeligheten :D

5115808[/snapback]

Samma her! Gleder meg virkelig til TG! :D

Og til neste update, dette kommer tli å måle seg veldig bra og kanskje bedre en Orac3! ;)

kutgw!

5115816[/snapback]

Neste update gleder jeg meg også til ;)

 

Er det greit at jeg linker til denne på bit.tech.no? jeg kan gi det link å se hva de syns om denne?

5115833[/snapback]

 

Ja den tror jeg vil mette de fleste :) Det blir en skikkelig update, delt inn i tre deler.

 

ja greit for meg det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...