Gå til innhold

Men Pentium 4 var ikke død.. Litt snadder fra SZN


Anbefalte innlegg

Og... dere må nok dessverre vente til Mandags kveld, da det dessverre ikke er hverken jeg eller Kjell Erik som styrer dette.. Det er nok dessverre våre koner og våre barn.. Jeg har 4 års bryllupsdag i dag, men grunnet at jeg skal levere en HUGE presentasjon hos MPX i morgen skal vi feire i morgen.. Har jeg fått beskjed om... :yes:

 

Alle av dere som er gifte eller har samboere vil umiddelbart skjønne hva jeg snakker om..

 

 

Men.... jeg skal jo hente nitroen i morgen... så får vi se hva som skjer.. Skal også fyre opp en 840EE ES... så får vi se hva denne vil være med på..

 

Har nå noen inn i hampen gode brikker også.. Corsair 5400UL rev 1,2, med micron IC'er som sannsynligvis vil være med opp til DDR 1000++

He he forstår deg veldig godt, dog har jeg ikke kommet helt til samme nivå som deg da (unger og hele greia).

 

Ellers må jeg bare si at du vinner på nytt min oppmerksomhet og beundring, stå på, du gjør et flott arbeid ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lest flere av trådene deres, overklokking og stoolman.

 

Må si jeg er mektig imponert over pågangsmotet og stå på-viljen. Har dere ikke vurdert å starte firma sammen? Med dette pågangsmotet tror jeg dere ville fått mer enn nok penger til hobbyen deres ;)

 

Spennende prosjekter!

 

Snart tar dere en rekord (eller to).

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...