Gå til innhold

Men Pentium 4 var ikke død.. Litt snadder fra SZN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Helt OT men jeg drister meg alikevel.

Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger alla "Devision by Zero".

Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt..

Lenke til kommentar
Helt OT men jeg drister meg alikevel.

Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger  alla "Devision by Zero".

Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt..

Hvor kan man fixe dette?

 

Hadde jo vært max genialt.. får samme meldingene som Crinos, men har gitt opp AIBooster :cry:

Lenke til kommentar
Helt OT men jeg drister meg alikevel.

Finnes det et Ai Booster lignende verktøy for Asus P4C800-E Deluxe kortene. Jeg vet det finnes for P4P800-E Deluxe men får ikke Ai Booster til å virke på C'n. (Kommer bare masse feil meldinger  alla "Devision by Zero".

Dette kommer av at det ikke finnes en ACPI driver som gir AI boosteren tilgang til SM bussen slik at det er mulig å styre klokkefrekvens og volt..

Hvor kan man fixe dette?

 

Hadde jo vært max genialt.. får samme meldingene som Crinos, men har gitt opp AIBooster :cry:

Har dessvere samme problemet jeg og :cry:

Lenke til kommentar

Og... dere må nok dessverre vente til Mandags kveld, da det dessverre ikke er hverken jeg eller Kjell Erik som styrer dette.. Det er nok dessverre våre koner og våre barn.. Jeg har 4 års bryllupsdag i dag, men grunnet at jeg skal levere en HUGE presentasjon hos MPX i morgen skal vi feire i morgen.. Har jeg fått beskjed om... :yes:

 

Alle av dere som er gifte eller har samboere vil umiddelbart skjønne hva jeg snakker om..

 

 

Men.... jeg skal jo hente nitroen i morgen... så får vi se hva som skjer.. Skal også fyre opp en 840EE ES... så får vi se hva denne vil være med på..

 

Har nå noen inn i hampen gode brikker også.. Corsair 5400UL rev 1,2, med micron IC'er som sannsynligvis vil være med opp til DDR 1000++

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...