E-wok Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Heisann... Har nettopp fått trådløst internett på PCen skjønner dere. Det er 3com eller no. Tror det er beregna mest til bruk av PCer i samma rom som ruter`n eller lingnede, fordi den logger seg av noen ganger om dagen, og det er ganske irriterende. Den logger seg av, og så på igjen etter 2 sec.. Har ikke BF 2 enda, men får det snart. Vil dette ha no å si for Online-spillinga i BF 2? Detter jeg bare ut da? Går det ann å fikse problemet eller må jeg rett og slett kjøpe ny trådløst-internett?
Rayline TWB Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Har du oppdatert til siste firmware for 3Com'en din?
E-wok Skrevet 27. september 2005 Forfatter Skrevet 27. september 2005 Har du oppdatert til siste firmware for 3Com'en din? Tror ikke det Hvordan gjør jeg det?
Rayline TWB Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Går på siden til 3Com, finner modellen din - finner så download sida - laster ned firmware, og installerer den. Følg anvisningene på 3Com siden.
Torjus Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Dette problemet gikk vekk når jeg IKKE installerte programvaren til wlan kortet og installerte bare driverene. Da virket det fjell
tendilenz Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Jeg ga opp trådløst for BF2-spilling og kjøpte meg en 15m lang nettverkskabel. Med trådløst ble jeg stadig kicka på ping-restriktive servere (f.eks battlefield.no) fordi pingen plutselig kunne sprette over 150. Så jeg lærte at selv om man har en trådløs forbindelse som funker bra til alt annet, er det ikke bra nok for BF2.
halola Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Det har nok mye å si på routeren, har ikke prøvd den du har. Har selv det billigste d-link trådløse routeren. Di-514 tror jeg den heter, fungerer perfekt, ligger stabilt på mellom 15 og 20 i ping på battlefield.no servere(når de fungerer optimalt) og faller veldig skjelden ut
speaker Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Jeg har til nå brukt trødløst forbindelse til internett men skal også gå over til kabel. Skyldes de usedvanlig irriterende gule "Connection Problem" meldingene som til stadighet kommer opp. Endret 28. september 2005 av speaker
Rayline TWB Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) Så jeg lærte at selv om man har en trådløs forbindelse som funker bra til alt annet, er det ikke bra nok for BF2. Jeg har 3Com trådløst nett, og spiller BF2 uten noen connection problems, så det du sier holder ikke vann.........har heller ingen ping problemer. Bruker Telenor. Endret 28. september 2005 av Rayline TWB
tendilenz Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 (endret) ...så det du sier holder ikke vann.... Holder vann i massevis for meg. Dessuten snakka jeg ikke om connection-problems, men ustabil ping. Men det skulle bare mangle at folk har forskjellige erfaringer. Endret 28. september 2005 av tendilenz
E-wok Skrevet 28. september 2005 Forfatter Skrevet 28. september 2005 Dette problemet gikk vekk når jeg IKKE installerte programvaren til wlan kortet og installerte bare driverene. Da virket det fjell Hva mener du med dette? EDIT: Hva er ping?
Torjus Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Når man installerer driveren rett fra cd'n så får du med et program som går utenom windows påloggingen. Når jeg fjernet det programmet og bare hadde driveren installerte og bruke windows til å logge på så forsvant det problemet med at jeg ble frakoblet hele tiden.
Gromle Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Når man installerer driveren rett fra cd'n så får du med et program som går utenom windows påloggingen. Når jeg fjernet det programmet og bare hadde driveren installerte og bruke windows til å logge på så forsvant det problemet med at jeg ble frakoblet hele tiden. Windows sitt trådløsopplegg er ofte mer stabilt og bedre enn det som følger med wlan-kortet. Så det anbefales å la windows styre med det. Og angående trådløst og ping, så er det ikke noe forskjell på trådløst og kablet tilkobling hos meg. Har en Asus WL-500G router og ett Topcom wlankort. OG forskjellen mellom kalbet og trådløst er på det meste 1. ms.
tendilenz Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 EDIT: Hva er ping? Ping: In Internet terms, a ping is a simple message sent from one computer to another, which is used to measure the time it takes to get from one point to another on the Internet. In game terms, Ping is often a generic measure of the quality of a connection to a game server, and is almost always a weighted average of a number of "real" pings. klippet fra gamer-to-english dictionary
ED209 Skrevet 29. september 2005 Skrevet 29. september 2005 Hva skal jeg si da?? Sitter på et internat i Sverige med 54Mbit ilink linje som er delt opp i 3Mbit til hvert rom. Det hele sendes fra skolen som har et fjell av brannmurer. Dette fører til at jeg kan koble meg til serverne, men så snart en runde er over og resultatene skal videresendes, så får jeg opp at det her oppstått en feil med forbindelsen og så blir jeg logget av. Dette er veldig frustrerende. Noen som har forslag til hva man bør gjøre?? Har veldig lyst til å komme meg vidre med tanke på stats. Slik det er nå, blir ingenting registrert. Lurer på om de nye driverne gjør at BF2 blir mer motstansdyktige mot brannmurer? Når jeg spiller BF42 er alt ved det normale. Men jeg har lyst å spille BF2. Noen steder man kan få skrive sine ønsker ti EA om at dette problemet burde løses?? Det hadde jo vært fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå