Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trådløs nettverk. (Har Router fra før)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det finnes så har jeg ikke hørt om det.

 

En router med trådløst aksesspunkt koster uansett ikke allverden, ca 6-700?

 

Tror det hadde blitt dyrere å kjøpe en sånn tilleggsdings(forutsatt at det finnes)

 

 

Det enkleste er uansett kabel ;)

(jeg vet at det ikke alltid er hverken praktisk eller pent men jeg måtte bare nevne det)

Lenke til kommentar

Tenkte bare det var enklere å erstatte ruteren du hadde med en trådløs siden du slapp enda en boks som du må stelle med og ha strøm til osv.

 

Virker litt lettere å håndtere hvis du har modem-trådløs ruter enn modem-ruter-trådløs ruter. Trådløs ruter koster vel rundt det samme som et trådløst aksesspunkt.

Lenke til kommentar
Tenkte bare det var enklere å erstatte ruteren du hadde med en trådløs siden du slapp enda en boks som du må stelle med og ha strøm til osv.

 

Virker litt lettere å håndtere hvis du har modem-trådløs ruter enn modem-ruter-trådløs ruter. Trådløs ruter koster vel rundt det samme som et trådløst aksesspunkt.

Virker litt lettere å håndtere hvis du har modem-trådløs ruter enn modem-ruter-trådløs ruter.

 

****

 

Har en kamerat som har dette her, har lovet å hjelpe han med det, han har router med innebygd modem(fra UPC), så ville han ha trådløst også, så han kjøpte ny trådløs router uten modem, fikk det ikke til, så da kjøpte han en enda en trådløs router uten modem.... (han har ikke peiling på data).

Så nå skal jeg hjelpe han, jeg har ikke satt opp nettverk med to routere før, hva er det jeg må passe på her, er det noen som har en link om temaet eller noe slikt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...