Gå til innhold

Superstart på 10.klasse


Pilot_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heh, vent til du kommer på VGS og innser at karakterene fra U-skolen ikke hadde en dritt å si, men det bare var noe folk (foreldre og lærere) sa for at du skulle jobbe hardere...

Så du mener jeg bør bare gi en god faen?

 

 

 

:roll:

 

Har faktisk noe å si hvis det er mange søkere på en linje. Jeg vil helst være på sikre siden, spesielt hvis jeg har evner til det. Kjenner en som ikke kom inn på mek i år, han måtte gå naturbruk.

Lenke til kommentar
Heh, vent til du kommer på VGS og innser at karakterene fra U-skolen ikke hadde en dritt å si, men det bare var noe folk (foreldre og lærere) sa for at du skulle jobbe hardere...

Var ikke akkuratt det mest oppmuntrende svaret da men :p

 

Stå på! Karakterene har faktisk veldig mye å si når du skal søke skole til neste år.

Det er faktisk veldig mange som rett og slett gir faen fordi folk sier det. ;)

Lenke til kommentar
Holder på å fullføre siste året på ungdomsskolen, og kan gledelig si at jeg allerede har fått tre 6'ere hittil i år. :innocent:   :w00t:

Du må være klassens mest populære :)

Nei, er noen til som har fått en del gode resultater. Men siden de fleste i klassen har en slik "gi faen" innstilling, får jeg mest kritikk for å være nerd. :roll:

Endret av Luzifer
Lenke til kommentar
Holder på å fullføre siste året på ungdomsskolen, og kan gledelig si at jeg allerede har fått tre 6'ere hittil i år. :innocent:  :w00t:

Du må være klassens mest populære :)

Nei, er noen til som har fått en del gode resultater. Men siden de fleste i klassen har en slik "gi faen" innstilling, får jeg mest kritikk for å være nerd. :roll:

er vel ikke så mye mer å forvente når det er måløyværinger vel? :p

 

En dum tull :blush:

Lenke til kommentar

tja.. karakterene har vel eeegentlig ikke så mye og si. så lenge du holder et snitt på ca 3.. det adde jeg ut av u skolen, 3,67 elns... men om du ikke skjønner noe av fagene i det hele tatt... da er du ute og kjøre hvis du ikke jobber med det...

 

en kompis av meg kom inn på skole langt pokker i vold.. han gikk ut med 1,3 i snitt.. så karakterer teller litt

 

huff.. motsier meg selv hele tia jeg :tease:

Lenke til kommentar
Holder på å fullføre siste året på ungdomsskolen, og kan gledelig si at jeg allerede har fått tre 6'ere hittil i år. :innocent:   :w00t:

Du må være klassens mest populære :)

Nei, er noen til som har fått en del gode resultater. Men siden de fleste i klassen har en slik "gi faen" innstilling, får jeg mest kritikk for å være nerd. :roll:

er vel ikke så mye mer å forvente når det er måløyværinger vel? :p

 

En dum tull :blush:

Florøværingenene er ikke så mye bedre de heller. Det eneste de er bedre på er dop. :p

 

 

Ok. ;):blush:

Lenke til kommentar
Holder på å fullføre siste året på ungdomsskolen, og kan gledelig si at jeg allerede har fått tre 6'ere hittil i år. :innocent:  :w00t:

Du må være klassens mest populære :)

Nei, er noen til som har fått en del gode resultater. Men siden de fleste i klassen har en slik "gi faen" innstilling, får jeg mest kritikk for å være nerd. :roll:

er vel ikke så mye mer å forvente når det er måløyværinger vel? :p

 

En dum tull :blush:

Florøværingenene er ikke så mye bedre de heller. Det eneste de er bedre på er dop. :p

 

 

Ok. ;):blush:

hehe alright.. kan desverre ikke si imot deg der.. så vi får si vi er enige :p

Lenke til kommentar
Holder på å fullføre siste året på ungdomsskolen, og kan gledelig si at jeg allerede har fått tre 6'ere hittil i år. :innocent:   :w00t:

Du må være klassens mest populære :)

Nei, er noen til som har fått en del gode resultater. Men siden de fleste i klassen har en slik "gi faen" innstilling, får jeg mest kritikk for å være nerd. :roll:

Jaja, bedre å være nerd enn å være en taper med fremtid i en trailer og 6pack øl/dagen, sammen med trailer-trash kona som drakk under svangerskapet... og 2 barn med Cerebral parece.

 

Slapp av, finn en mislykka nerd, så skal du få cudos for det!

Lenke til kommentar
Jaja, bedre å være nerd enn å være en taper med fremtid i en trailer og 6pack øl/dagen, sammen med trailer-trash kona som drakk under svangerskapet... og 2 barn med Cerebral parece.

 

Slapp av, finn en mislykka nerd, så skal du få cudos for det!

 

 

 

jeg går transportlinja nå å det der er meg om noen år vis ting går osom det skal!! må faen meg ikke si at det er noe negativt i å være lastebilsjåfør"!! :hrm:

 

Angrer faktisk at jeg ikke gjorde det bra på ungdomskolen...er en del matyte og slikt derifra som er lurt og kunne når du begynner på vgs...

 

Har virkelig skjerpa meg nå å kan vel kalles litt nerd...:p

 

Prøver virkelig å få noe ut av dette året...=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...