Gå til innhold

Counter-Strike 1.6 turneringer [FØRSTEPOST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
console: record "navnpådemo"

Da skal det så "Recordin to demo "navnpådemo"

deretter når du er ferdig med og spille skriver du "stop" i console.

Da skal det stå "Completed demo"

 

Så kan hver enkelt person sende demoen til en som sier seg frivillig til og lage en fragmovie.

 

Man tar selvfølgelig ut det beste av demoen selv, for ellers blir det en STOR jobb for den stakkaren som skal sette alt i sammen :)

ja, jeg kan å starte og stoppe.. men kan ikke redigere den eller noe sånn..

 

men lager jeg film til meg selv da?? og dere til dere liksom?? blir det ikke litt bedre hvis vi får noe spectate og filmer oss.. litt sånn fra hjørner liksom..!?

Enig...Mye bedre at noen andre tar demo av oss, i forskjellige vinkler og sånnt!

Lenke til kommentar
Altså.. Om man har HLTV blir jo alt recordet uansett. Så når man går igjennom demoen fra HLTV.. eller demoene som andre som har recordet, kan man spole frem og tilbake så mye man vil og samtidig velge hvordan view man skal bruke osv.

skjønner ikke så mye av det der jeg.. men skal vi kjøre HTLV??

Lenke til kommentar
Altså.. Om man har HLTV blir jo alt recordet uansett. Så når man går igjennom demoen fra HLTV.. eller demoene som andre som har recordet, kan man spole frem og tilbake så mye man vil og samtidig velge hvordan view man skal bruke osv.

Så da slipper hvert enkelt spiller å ta demo av seg selv da? Noen andre gjør det for deg?

Lenke til kommentar
ssswopp og Commando_Sondre, har dere tid til å spille i dag?

ja, jeg har tid.. i 9 tiden eller seinere, aller helst imorgen.. skal ferie bursdag snart.. blir 15 år.. :p:w00t:

 

men jeg har ikke noe snakke program eller mikroforn.. har jo msn som en mulighet, men blir domt å snakke på msn mens jeg spiller liksom..

Lenke til kommentar
ssswopp og Commando_Sondre, har dere tid til å spille i dag?

ja, jeg har tid.. i 9 tiden eller seinere, aller helst imorgen.. skal ferie bursdag snart.. blir 15 år.. :p:w00t:

 

men jeg har ikke noe snakke program eller mikroforn.. har jo msn som en mulighet, men blir domt å snakke på msn mens jeg spiller liksom..

www.skype.com Fungerer fett 2 til 4 stk :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg kan ikke i dag,

men i muligens i overimorra :(

Skal på trening kl. 7.

Skal på kamp i morra kl. 4!!

 

Sorry :no::no:

 

EDIT: Grammatikkfeil :D

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...