Gå til innhold

Counter-Strike 1.6 turneringer [FØRSTEPOST]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatering:

 

 

Server:

 

Nå høres det veldig ut som noen av gutta her har skaffa server? Uansett..

Som sagt tidligere, jeg setter stor pris på all hjelp når det gjelder server og sånnt.

Jeg har ikke peiling på noe som har med låning av server o.l. En av grunnene er at jeg er en pøblik mann.. :p

Og i tillegg virker det som om de som er med i en clan (o.l.) har lettere får å skaffe server.

 

Først må dere finne ut om vi kan låne/bruke en server. Også må vi finne ut når de fleste har tid til å spille. Deretter si at alle MÅ spille under denne tidsperioden.

Men vi trenger ikke en fast server. Dere kan godt bruke en annen med pass.. f.eks. Så lenge dere spiller 2on2 med bestemmte personer, og kun de, og har recordet kampen(e.)

 

 

Tidspunkt:

 

Som sagt før.. lagene må diskutere dette innimellom. Akkurat nå virker det som om vi ikke har en fast server. Og da blir det til at alle spiller når det passer.

 

Om du kan tenke litt frem i tid kan du også gjøre det slik som dette;

Er du en person som føler du har mye å gjøre på fritiden og ellers, svar på dette:

- Når KAN jeg spille?

 

Er du en person som føler du har lite å gjøre på fritiden og ellers, svar på dette:

- Når kan jeg IKKE spille?

 

 

Turneringsbrett og maps:

 

Når det gjelder dette med å bestemme tidspunkt selv, kan ikke jeg holde så mye styr på det akkurat nå, desverre. Så om noen kan PhotoShop, kan jeg enten legge prosjekt-filen ut her på forumet. Eller dere kan sende resultatene til meg på PM. Så skal jeg prøve å holde det så mye oppdatert som mulig.

 

Når det gjelder maps. De mapsene som står i førstepost (førstepost ja, som blir regelmessig oppdatert) er de mappene som skal brukes i denne turneringen. Det vil si at Team 1, det grønne altså, skal velge ett av de. De øverste velger først, og så nedover. Kun ett map på på en kamp. Altså to Team 1 kan ikke velge samme map.

 

 

Generellt:

 

Jeg må beklage mine træge svar. Akkurat nå har jeg ikke mulighet å spille i hverdagene. (Men i helgene.) Jeg går på en veldig stressende linje, og er inne i en stressende periode akkurat nå (mye arbeid, lite søvn..) Jeg har heller ikke mulighet til å svare forumet etter klokken 5 på hverdagen.. men det finnes unntak.

 

 

Det var vel det meste.. si fra om det er noe jeg har glemt :)

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Hm? Noe jeg ikke ahr fått med meg dette?

 

Ork å lese 9 sider, når hadde du planlagt at turneringen skulle være?

 

Vet at når folk ikke setter noen fast dato for opplegget innen noen dager etter trådstart så blir det aldri noe av fordi alle glemmer det.

 

EDIT: Stor oppdatert post her jo...

For meg passer det best på lørdager fra 1200-2300 og søndager 1200-2100.

Må ha det i en helg iallefall. Fredager suger, da sover alle etter siste skoledag for uka.

Er forresten ikke nuke et litt vel stort map for 2on2? :shrug:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Ork å lese 9 sider, når hadde du planlagt at turneringen skulle være?

Jeg har ikke 9 sider med innlegg jeg.. Fix forum instillingene dine. Har bare to sider.

 

Tror du virkelig at hvis jeg hadde satt en dato der alle skulle spille, uten noen slags server, at alle hadde klart å spille den dagen? :nei:

Lenke til kommentar
Du må vente til neste runde

Da er det bare å melde seg på (på nytt, for noen)

står det på første post :hmm:

Dette var fordi det først skulle være 1on1. Og da hadde mange meldt seg på. Så fant vi ut at vi skulle ha 2on2, og da måtte de som hadde meld seg på 1on1 melde seg på på nytt.

 

Det er snakk om 2on2 turnering 1 nå. Som er full.

 

Hadde vi bare hatt en server.. :hrm:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar
Du er ikke påmeldt engang Teddy, se side 6...

Vet, bare sier ifra når det passer jeg. :p Slik at man kanskje kan få opp noen tider så jeg kan se om jeg er "tilgjengelig" da. Kanskje vi faktiskt har fått tider, skal se igjennom her...

 

Tror du virkelig at hvis jeg hadde satt en dato der alle skulle spille, uten noen slags server, at alle hadde klart å spille den dagen? nupe.gif

 

Er ikke det jeg sier, men du bør få opp noen ca. dato / klokkeslett etterhvert ellers dør hele skiten akkurat som den tårnbygginga som noen prøvde å arrangere...

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...