Gå til innhold

Epic rate økt i patch 1,7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare lurte på om dere har fått flere epic drops i instances osv på deres servere?

Har droppet 2x Brainhacker på rad i UBRS nå, og Pristine Blackdiamond dropper hele tiden også. Den ligger på 50g nå. :p

Det er leit, veldig mange paladins som får epic mount nå... :dontgetit:

Dette gjelder kun for BoE epix i MC.

joa, det er det som står i patch notes..

 

Patch notes er vel ca. halvparten av nerfs\buffs som faktisk blir endret.

Lenke til kommentar
Vi har fått så mye fealheart nå i det siste at alle warlocks har nesten full tier 1, bare noen fealheart deler som ikke dropper.

 

Når jeg var ML droppa det 3 fealheart bracer fra luci til garr. Er så kjipt andre guilder har samme prob på deathwing.

Når instancen deres resetta, prøv å gå ut og inn med en annen leder enn forrige gang.

Da burde loot table resettes så dere får loot med utgangspunkt i raid gruppen deres.

Lenke til kommentar
Vi har fått så mye fealheart nå i det siste at alle warlocks har nesten full tier 1, bare noen fealheart deler som ikke dropper.

 

Når jeg var ML droppa det 3 fealheart bracer fra luci til garr.  Er så kjipt andre guilder har samme prob på deathwing.

Når instancen deres resetta, prøv å gå ut og inn med en annen leder enn forrige gang.

Da burde loot table resettes så dere får loot med utgangspunkt i raid gruppen deres.

blizzard har bennektet at group leader har noe å si på loot. samme med raid ID.

 

Klart, det trenger jo ikke å være riktig av den grunn :p

Lenke til kommentar

Virker som droprate på Black Pristine Diamond er blitt oppgradert, det kan jo være fordi de trengs til diverse enchants etc. Prisen har falt fra 400g til litt over 50g på t par uker.

 

Har bare fått vært med på 1 MC run etter patchen, og da fant vi 4 BoE's selv om vi bare tok opp til Gehennas :)

Så nå kan de godt droppe litt Lawbringer der nede, lei av NS, Cenarion og Felheart :p

Endret av ArchEnemY
Lenke til kommentar
Bare lurte på om dere har fått flere epic drops i instances osv på deres servere?

Har droppet 2x Brainhacker på rad i UBRS nå, og Pristine Blackdiamond dropper hele tiden også. Den ligger på 50g nå. :p

Det er leit, veldig mange paladins som får epic mount nå... :dontgetit:

pristine black diamond har hvertfall økt. det er sikkert hundre av de på AH nå, og prisen er på 50g, og synker.

 

drops i UBRS har nok også økt ja. før patchen har jeg bare sett ett epic drop (og det er over en månede med UBRS run nesten hver dag). og etter patchen, altså mindre enn en uke siden, har jeg sett to :wow:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...