Zapking Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Nå er det slutt for WinMX... Da er det vel ikke lenge igjen før all p2p er borte...
sedsberg Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Er visst oppe igjen nå i følge en annen post. En annen host-fil trengs vistnok da.
Potetfar Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 All p2p blir ikke borte, mange nettverk er umulige å få lagt ned med mindre samtlige personer som bruker det slutter.
Fat_ASS Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 ah...finnes jo uttallige andre programmer som er mye mye bedre enn winmx! Winmx er oldschool og utdatert! på tide at de gamle faller ut for at nye og bedre kommer og tar over..
Martin A. Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Plagde ikke meg. Har ikke brukt dette programmet siden....., ehhh, har faktisk aldri brukt det.
B4stian Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 WinMX levde vel alltid i skyggen av KaZaA når det var "det store" og har aldri skjønt meg på det egentlig, dårlig program.
Josef Minde Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 For å få WinMX opp igjen: http://www.vladd44.com/files/splithosts.zip Denne virker for noen, men ikke for alle. En bedre fix er tydeligvis underveis, skal vi tro "sladderen" på nettet. Josef
Den normale mann Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 (endret) Det kommer alltid til å være P2P, all p2p-programmer er ikke fra USA eller andre land som har en lov som gjør at de som lager programmer/tjenester som kan brukes til piratkopiering er ansvarlig. EDIT: Og selvom programmene ikke lages mer og nettsidene stenges kan man ikke ta bort p2p-nettverkene, med mindre ISPen skanner all internett trafikk Endret 24. september 2005 av 100smiles
random_wannabe Skrevet 25. september 2005 Skrevet 25. september 2005 Så lenge DC++ overlever gir jeg f*en Dessuten, når all p2p er borte eksisterer sikkert alle torrent-sidene.. De er jo tross alt ikke de som holder på filene, bare "lovlige" torrents
Den normale mann Skrevet 30. september 2005 Skrevet 30. september 2005 Torrents sidene blir nok lagt ned (de med piratkopiert matriale) Men er ikke så sikker på om Torrents programmene blir borte for det kan jo brukes til mye nyttig og lovlig også.
random_wannabe Skrevet 1. oktober 2005 Skrevet 1. oktober 2005 Torrents sidene blir nok lagt ned (de med piratkopiert matriale) Der er jo saken sånn at de ikke har noe ulovlig materiale. De har bare torrents på sidene sine til nedlastning, og det er mer spormaterialer. Og man kan ikke gjøre det ulovlig Torrentssidene vil nok eksistere leenge framover.. Hvis du ikke tror noen har pøvd å saksøke de forskjellige, så kan du jo stikke innom den berømte "Pirat Havnen". (Kan ikke linke til siden hvor de som skal sakssøke dem er på, da jeg er på LAN med kommunalt nettverk der "Pirat Havnen" er blokkert..)
riktig Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Tiden for sentralisert fildeling nærmer seg kanskje slutten, men alle andre kommer til å leve lenge. De skal ha lykke til med å fjerne bittorrent, DC++ og slike
Marti Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 Så lenge DC++ overlever gir jeg f*en Dessuten, når all p2p er borte eksisterer sikkert alle torrent-sidene.. De er jo tross alt ikke de som holder på filene, bare "lovlige" torrents Når skal folk lære seg at nettverket heter DC. DC++ er bare en av klientene.
random_wannabe Skrevet 11. oktober 2005 Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Ok, sorry. Gammel vane EDIT: Var på pc'en til min storebror her forleden og viste han noe, og da spurte jeg om han brukte noe DirectConnect. Han sa ja, og viste meg den første versjonen av alle DC klienter. Den var sjukt merkelig, og rar å bruke. Det verste var at det var ca. 1200 brukere der Endret 11. oktober 2005 av lilleslem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå