Gå til innhold

Ultimate pvp build for mage


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arcane Magic	31 Pts
Arcane Focus	5/5
Arcane Concentration	5/5
Improved Arcane Explosion	5/5
Evocation	1/1
Improved Counterspell	2/2
Arcane Meditation	4/5
Presence of Mind	1/1
Arcane Mind	4/4
Arcane Instability	3/3
Arcane Power	1/1

Fire Magic	20 Pts
Improved Fireball	5/5
Impact	5/5
Improved Fire Blast	5/5
Flame Throwing	2/2
Incinerate	1/2
Pyroblast	1/1
Improved Flamestrike	1/3

 

Ca?

Lenke til kommentar

Kan jo bar at jeg merket stor forbedring far mitt forige til mitt nye build :). Tar warlocks, shadow priester , warriors , rogues opptil 5 lvler høyere en meg :D Kan jo også nevnes at jeg møtte en warlock lvl 57(er selv 53) polymorph, arcane power , fireball critt 1100 + pyroblast crit 1400 + fireblast 450, død warlock

 

Edite: Så hvis du er inntresert i pvp er dette en veldig god build. Det viktigste er arcane power pom og pyroblast og ignite ( funker vel kanksje med frost også)

Endret av csboy
Lenke til kommentar

du tar shadowpriests ja?

sorry men har jeg jævelig vanskelig for og tru

det skjer bare ikke med mindre presten har kjøpt kontoen på E-bay og suger max... en god prest vil bruke silence > pumpe ut MASSE dmg og feare når silencen går ut og da dør du mest sansynelig i fear med mindre du bruker insignia eller er ud, da tar kampen noen sekunder lenger. anyways mages vil aldrig ta prester 1vs1

Endret av digitalglenn
Lenke til kommentar
Kan jo bar at jeg merket stor forbedring far mitt forige til mitt nye build :). Tar warlocks, shadow priester , warriors , rogues opptil 5 lvler høyere en meg :D Kan jo også nevnes at jeg møtte en warlock lvl 57(er selv 53) polymorph, arcane power , fireball critt 1100 + pyroblast crit 1400 + fireblast 450, død warlock

 

Edite: Så hvis du er inntresert i pvp er dette en veldig god build. Det viktigste er arcane power pom og pyroblast og ignite ( funker vel kanksje med frost også)

hvis han slåss mot en lvl 60 warlock er den ikke død på <3000 dmg, i hvertfall når jeg var warlock på test server, hadde jeg 4000 HP med Imp. Kanskje mer vanlig med Succubus i pvp, men da har warlocken 3.5K. Skulle bare rette så folk ikke tror locks har så lite liv. :thumbs:

Lenke til kommentar

Det dere sier med 2500+ pyro crits er vel bare av og til ettersom du ikke har 100% crit chance. Men med frost build kan du få 2300 frostbolter med ikke altfor bra utstyr og de har i +50% crit chance etter frostnova. Derfor vil jeg si frost er bedre. Også har jo nesten alle high-lvls mye fire resistance.

 

Mine 50 øre ;)

Lenke til kommentar
du tar shadowpriests ja?

sorry men har jeg jævelig vanskelig for og tru

det skjer bare ikke med mindre presten har kjøpt kontoen på E-bay og suger max... en god prest vil bruke silence > pumpe ut MASSE dmg og feare når silencen går ut og da dør du mest sansynelig i fear med mindre du bruker insignia eller er ud, da tar kampen noen sekunder lenger. anyways mages vil aldrig ta prester 1vs1

Ja for spillern har ingenting å si :ermm:

Lenke til kommentar
du tar shadowpriests ja?

sorry men har jeg jævelig vanskelig for og tru

det skjer bare ikke med mindre presten har kjøpt kontoen på E-bay og suger max... en god prest vil bruke silence > pumpe ut MASSE dmg og feare når silencen går ut og da dør du mest sansynelig i fear med mindre du bruker insignia eller er ud, da tar kampen noen sekunder lenger. anyways mages vil aldrig ta prester 1vs1

Ice block?

"Oi! Hvor ble det av silence og SW:pain? Hmm"

Lenke til kommentar
Ice block?

"Oi! Hvor ble det av silence og SW:pain? Hmm"

Han har rett da, det er utrolig enkelt for en shadowpriest å ta en mage. Silence,fear er sagt, har også pw:shield, pluss at han kan også fjerne Mage Armor og Arcane Intelect, mana burn har han også.

Og du sier Ice Block= bye bye sw:p, ikke akkurat noe problem for en priest å sette på ny sw:p...

 

Men det kommer jo selvsagt an på spilleren, men jeg tenker vell gjennomsnittlige spillere...

Endret av kjexter
Lenke til kommentar
Ice block?

"Oi! Hvor ble det av silence og SW:pain? Hmm"

Han har rett da, det er utrolig enkelt for en shadowpriest å ta en mage. Silence,fear er sagt, har også pw:shield, pluss at han kan også fjerne Mage Armor og Arcane Intelect, mana burn har han også.

Og du sier Ice Block= bye bye sw:p, ikke akkurat noe problem for en priest å sette på ny sw:p...

 

Men det kommer jo selvsagt an på spilleren, men jeg tenker vell gjennomsnittlige spillere...

Nå er det ikke slik at jeg er private heller da...

Lenke til kommentar
Kan jo bar at jeg merket stor forbedring far mitt forige til mitt nye build :). Tar warlocks, shadow priester , warriors , rogues opptil 5 lvler høyere en meg :D Kan jo også nevnes at jeg møtte en warlock lvl 57(er selv 53) polymorph, arcane power , fireball critt 1100 + pyroblast crit 1400 + fireblast 450, død warlock

 

Edite: Så hvis du er inntresert i pvp er dette en veldig god build. Det viktigste er arcane power pom og pyroblast og ignite ( funker vel kanksje med frost også)

Han shadowpriesten må ha kjøpt accounten på eBay.

Lenke til kommentar
du tar shadowpriests ja?

sorry men har jeg jævelig vanskelig for og tru

det skjer bare ikke med mindre presten har kjøpt kontoen på E-bay og suger max... en god prest vil bruke silence > pumpe ut MASSE dmg og feare når silencen går ut og da dør du mest sansynelig i fear med mindre du bruker insignia eller er ud, da tar kampen noen sekunder lenger. anyways mages vil aldrig ta prester 1vs1

Ice block?

"Oi! Hvor ble det av silence og SW:pain? Hmm"

Ice block er eit talent han ikkje har, viss du ser på builden ha n bruker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...