Gå til innhold

Denne posten er redigert


applemania

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf
wh1te: Her begynner den natt til 1. Mai. =)

I Haugesund (tror jeg), begynner den ekstremt tidlig. Veldig tidlig i April. Her begynner den vel også ganske tidlig i April. Da jeg kuttet fingen hadde jeg vært russ en stund, og det var i April.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
wh1te: Her begynner den natt til 1. Mai. =)

I Haugesund (tror jeg), begynner den ekstremt tidlig. Veldig tidlig i April. Her begynner den vel også ganske tidlig i April. Da jeg kuttet fingen hadde jeg vært russ en stund, og det var i April.

Det må da være kjedelig å være russ alene? Synes dessuten at 18 dager er tilstrekkelig. :)

Lenke til kommentar

Si til fyren at du blir med på russebussen, men dropper de store turene (tryvann etc) mot at han spanderer sydenferie på deg i sommer. Du går jo glipp av noe, så da må du få noe tilbake. En gulrot til deg og en kake til meg. Når du ikke har vært på stevnene veit du ikke hva du går glipp av, og det er ganske greit egentlig.

Lenke til kommentar
Skjønner fremdeles ikke poenget med å stille det ultimatet. Et forhold skal bygge på tiltro og gjensidig respekt. Ved å nekte deg dette så går han bort ifra nettopp dette. Latterlig, kast han på dør!

Er delvis enig, men når man har gjort det en gang, så er det lettere å gjøre en annen gang. Og da skal man ikke gnage mye på tauet før det ryker!

Lenke til kommentar
To uker i USA var en større opplevelse, tro meg. :)

Var både ca. 3 uker i USA og russ :tease:

 

Det virker som dere har et tillitsproblem, noe som ikke er så veldig bra i et forhold.

 

Teknisk sett så har ting gått opp i opp, he he :roll:

 

Men fra spøk til revolver.

 

Dere kan jo ikke ha et samliv uten tillit til hverandre. Tenk litt fremover når dere blir samleiere (tenkte ikke på det nei, men å leie et bosted sammen) så er vel tillit ganske viktig.

 

Synes dere burde begynne på scratch igjen, med blanke ark og fargestifter til. Hvis du da er utro igjenså synes jeg ikke du burde være med han. Det er lov til et feiltrinn i livet, men ikke gjentakelser.

 

Bare si det til han det at du vilvære russ, men vil heller ikke velge mellom han og russetiden.

Lenke til kommentar
At du blir med på en russebuss betyr jo ikke at du trenger å feie over alt du treffer av russegutter hele mai.

gjør'e vel! :p ... kongla FTW!

 

ok,for å være alvorlig,så må jo typen din være ganske tett hvis han tvinger deg til å velge... er han psycho sjalu eller no? ... jeg hadde gjort det som jeg ville,i ditt tilfelle blitt med på bussen!

Lenke til kommentar
Skjønner fremdeles ikke poenget med å stille det ultimatet. Et forhold skal bygge på tiltro og gjensidig respekt. Ved å nekte deg dette så går han bort ifra nettopp dette. Latterlig, kast han på dør!

Er delvis enig, men når man har gjort det en gang, så er det lettere å gjøre en annen gang. Og da skal man ikke gnage mye på tauet før det ryker!

Hvis hun vil være utro, så er hun utro. Han skal ikke måtte stille henne uttimatum for å unngå utroskap. Da er det noe galt.

Lenke til kommentar

Hvis jeg hadde vært i samme situasjon, hadde jeg egentlig gått for russetida..

Er russ i år, 06, og får jeg meg dame før den tid, som reagerer på samme vis, stillet et ultimatum, henne eller russetida, velger jeg russetiden eller finner en løsning begge trives med. Kjærester kommer og går, men russetiden er en gang i livet, kommer ikke igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...