Gå til innhold

Spillverket.no: Del opp konsoll forumet


Anbefalte innlegg

Når det gjelder typiske "how tos" (eks. hvordan få nøkkelen i Doom) spørsmål, som gjerne går igjen på flere konsoller, ser jeg at dobbelposting kan forekomme, men har vi ikke en funksjon for at en post kan være på to forskjellige forumdeler?

5293454[/snapback]

Så hadde man kanskje hatt en katogori for spill - Konsoll ?

Og egen underfora for selve produsentene.

 

Irriterer meg(også) at alt er blandet.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som TST sier er det faktsk et uendelig slit å flytte poster. Har selv trialversjon av forumet IPB, som blant annet diskusjon.no (Hardware.no, Gamer.no, Overklokking.no og mange flere er sammen om). Selv på det lille klancommunitiet skal det sies at det er et marereitt å skulle oprette nye kategorier å putte ting inn der. Så problemet er faktisk der.

 

Dog kunne jeg godt hjulpet til å flyttet tråder om styret skulle gå god for en nye struktur på spill-delen av forumet. Dog ser jeg et problem om man skal flytte tråder. Mange av trådene på forumet omhandler også flere konsoller (PSP vs DS, PS3 vs Xbox 360 vs Revolution osv.). Hvor skal man i da tilfelle plassere dem?

Lenke til kommentar
Som TST sier er det faktsk et uendelig slit å flytte poster. Har selv trialversjon av forumet IPB, som blant annet diskusjon.no (Hardware.no, Gamer.no, Overklokking.no og mange flere er sammen om). Selv på det lille klancommunitiet skal det sies at det er et marereitt å skulle oprette nye kategorier å putte ting inn der. Så problemet er faktisk der.

 

Dog kunne jeg godt hjulpet til å flyttet tråder om styret skulle gå god for en nye struktur på spill-delen av forumet. Dog ser jeg et problem om man skal flytte tråder. Mange av trådene på forumet omhandler også flere konsoller (PSP vs DS, PS3 vs Xbox 360 vs Revolution osv.). Hvor skal man i da tilfelle plassere dem?

5417212[/snapback]

Generelt - Konsoll.

 

Eller noe sånt, dere hadde vel sikkert funnet opp noe smart :)

Lenke til kommentar
Som TST sier er det faktsk et uendelig slit å flytte poster. Har selv trialversjon av forumet IPB, som blant annet diskusjon.no (Hardware.no, Gamer.no, Overklokking.no og mange flere er sammen om). Selv på det lille klancommunitiet skal det sies at det er et marereitt å skulle oprette nye kategorier å putte ting inn der. Så problemet er faktisk der.

 

Dog kunne jeg godt hjulpet til å flyttet tråder om styret skulle gå god for en nye struktur på spill-delen av forumet. Dog ser jeg et problem om man skal flytte tråder. Mange av trådene på forumet omhandler også flere konsoller (PSP vs DS, PS3 vs Xbox 360 vs Revolution osv.). Hvor skal man i da tilfelle plassere dem?

5417212[/snapback]

Generelt - Konsoll.

 

Eller noe sånt, dere hadde vel sikkert funnet opp noe smart :)

5417228[/snapback]

MAn kunne selvfølgelig tenke seg at det gikk ann å oprette en generel del for alle konsolene der slike tråder kunne blitt flyttet/opprettet. Jeg vet rett og slett ikke. Heldigvis for meg er jeg en av de personene som ikke avgjør slike ting, og slipper å stresse noe med det.

 

MEn helt personlig hadde det vært bedre med et litt oppdelt forum. Dette fordi spill-delen av forumet har flere aktive brukere enn aldri før, og dette fører til et alt for rotete forum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...