Blib Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 HAH! Akkurat ferdig med demoen. Ekstremt kort, men seriøst morsom Gjorde det selvsagt ræva og på tourist mode, så må spille til jeg klarer det knallbra på Serious
Mala Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "men seriøst morsom " Der lo eg, ingen andre som tok den?? :!:
The Very End Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 "men seriøst morsom " Der lo eg, ingen andre som tok den?? :!: Hahaha Laster ned* 50%. Dette kommer til å bli seriøst morro!
hansol123 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 har den om 18min kjekt å være fileplanet subscriber
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Siden PC'en min nå i dag har bestemt seg for ikke å starte opp (den kommer bare opp til hvor jeg skal logge meg inn på brukeren, men muligheten til å skrive det inn kommer aldri - FORBANNA PC! ), så får jeg nok ikke prøvd demoen. Det vil si, jeg prøvde den her på Laptop'en, men siden driverne er så gamle, og siden grafikkkortet er et Radeon 9200, ble ikke akkurat det noen drømme-opplevelse. Fikk forresten Fahrenheit i dag også. Selvfølgelig kan jeg jo ikke spille det når min (FORBANNA ) PC ikke vil starte...
Mala Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 [iC' date=21/09/2005 : 20:12] Siden PC'en min nå i dag har bestemt seg for ikke å starte opp (den kommer bare opp til hvor jeg skal logge meg inn på brukeren, men muligheten til å skrive det inn kommer aldri - FORBANNA PC! ), så får jeg nok ikke prøvd demoen. Det vil si, jeg prøvde den her på Laptop'en, men siden driverne er så gamle, og siden grafikkkortet er et Radeon 9200, ble ikke akkurat det noen drømme-opplevelse. Fikk forresten Fahrenheit i dag også. Selvfølgelig kan jeg jo ikke spille det når min (FORBANNA ) PC ikke vil starte... Kan det vere fordi du ikkje har registrert XP? du skjønner min søster og yngre bror hadde samma problemet PWND
Tordenflesk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Lenge siden jeg har spilt et kjedeligere spill.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 you hate it, or you love it Personally I do the last.
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 [iC,21/09/2005 : 20:12] Siden PC'en min nå i dag har bestemt seg for ikke å starte opp (den kommer bare opp til hvor jeg skal logge meg inn på brukeren, men muligheten til å skrive det inn kommer aldri - FORBANNA PC! ), så får jeg nok ikke prøvd demoen. Det vil si, jeg prøvde den her på Laptop'en, men siden driverne er så gamle, og siden grafikkkortet er et Radeon 9200, ble ikke akkurat det noen drømme-opplevelse. Fikk forresten Fahrenheit i dag også. Selvfølgelig kan jeg jo ikke spille det når min (FORBANNA ) PC ikke vil starte... Kan det vere fordi du ikkje har registrert XP? du skjønner min søster og yngre bror hadde samma problemet PWND Hva mener du? Registrert XP? Det er fattern som tar seg av alt med PC'ene her i huset. Nå r jo han selvfølgelig på sølvbryllupstur med muttera i Venezia til Søndag da...
Håvard Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Wee så morro!! Digga de to våpna du har hvis du trykker på "4". de var tillogmed "diggere" en minigunnen! Også var det jo en ny morsom sag da.. Også den flylignende saken.. litt vanskelig å kjøre, men ellers grei.. Demoen var litt kort, men man fikk liksom møtt en del "monstere", og brukt en del skudd fordet. Gleder meg sykt til fullversjonen kommer.. Og den kommer før TG06, hvis jeg ikke tar feil Hva skal spilles da? Ble litt OT her å.. men tilbake til topic.. Spillet virker utrolig bra *glede seg til SS2*
zeox Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 noen som har fått til å spille i multiplayer? får bare en dum feilmelding jeg :/
Mala Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Etter en ny installasjon av XP har du 30 dager til å aktivere Xp, ellers blir det blåskjerm Men ja, Kan trygt si dette var Serious Sam ja, uten tvil. Personlig ekke dette spillet verdt å laste ned ein gang, men så har eg aldri hatt noe for dissa spilla, bortsett fra at demoen til 1`en var 900 ganger mere givende enn dette:thumbup: Holdt på å le meg ihjel da eg sendte avgårde den papgøyen med bombe montert rundt seg :!: Men alt annet med spillet er så langt i fra det eg liker, våpen ser ut som noe fra Toys`r us, lyden er fra 97`. Men det er Sam Ein ting til, fy faen så høge de byggene på siden var, og all respekt til utgiverene som tør å utgi disse spilla. De må ha en seriøs fanskare
Hr. Jenssen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) Etter en ny installasjon av XP har du 30 dager til å aktivere Xp, ellers blir det blåskjerm Jasså. Nei da har jeg nok registrert XP ja. EDIT: Lenge siden jeg har spilt et kjedeligere spill. Steike. Finnes det ting du IKKE klager på? Endret 21. september 2005 av MeTa][iC
Spirre Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) til dere som ikke har fått det med dere (så det var en som lurte litt) så kommer fullversjonen 14 oktober. i år edit: tror du det skal lanes hardt påfølgende helg eller? vist faen Endret 21. september 2005 av Spirre
Mala Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 til dere som ikke har fått det med dere (så det var en som lurte litt) så kommer fullversjonen 14 oktober. i år edit: tror du det skal lanes hardt påfølgende helg eller? vist faen Blir nok FEAR som er innkasserings målet den uka for min del
Spirre Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 (endret) skal ha begge jeg. skal kjøpe fear, mene vet ikke helt med sam enda... edit: 14 okt. er en fredag, så det blir vanskelig å få begge på samme uka Endret 21. september 2005 av Spirre
Tordenflesk Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 [iC,21/09/2005 : 21:55]Steike. Finnes det ting du IKKE klager på? -Mora mi sin mat (eneste jeg kommer på nå faktisk )
Gunfreak Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 quoter meg selv fra en annen tråd om demo'n likte det ikke, graffiken var ikke noe serlig, monsterene var kjedlige, våpene var helt forferdlige, masse kjedlige sci-fi våpen, og de så drit stygge ut, hagla hadde blitt maltrakert til noe av det styggeste jeg har sett i et spill på lenge
Spirre Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 vel serious sam er jo et skytespill bygd for pur moro da, og da mest med tanke på party med venner. enten liker du det eller ikke. man kan ikke ta dette spillet seriøst, ironisk nok....
brd Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Internetten min har klikket. før hadde eg 100kb/sek nå har eg 10 kb/sek
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå