Gå til innhold

serious sam 2 demo UTE NÅ

Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet (endret)
Yes, folks, the Serious Sam II demo will be released tomorrow. It will contain the complete Seriousopolis Uptown level from the game, which can be played solo, or over LAN or online by up to four people. The demo also contains all the weapons from the game (although you may have to cheat to see all of them), one of the game’s vehicles and a nice variety of the insane enemies that Sam is well known for.

http://www.gamershell.com/download_10834.shtml

Endret av Slettet-80wCWpIM
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

alle gamer sidene ?

artikkelen er hentet fra www.gamershell.com , skulle til å redigere da internett klikket

Skrevet

ah så sykt bra...men det blir vel like krevende som de forige spillene var når de kom ut... hadde aldir kjangs t å ha grafikkenpå fult...:(

Har klart enern å kommet godt over halveis på etterfølgeren så dette gleder jeg meg til...håper det blir like bra cooperative (feil?) muligheter som det var på dew to andre...bare det som er artig..å spreinge rundyt alene er ikke så skøy...

Skrevet
ah så sykt bra...men det blir vel like krevende som de forige spillene var når de kom ut... hadde aldir kjangs t å ha grafikkenpå fult...:(

Har klart enern å kommet godt over halveis på etterfølgeren så dette gleder jeg meg til...håper det blir like bra cooperative (feil?) muligheter som det var på dew to andre...bare det som er artig..å spreinge rundyt alene er ikke så skøy...

Det blir nok MINST like bra COOP i 2'ern. Nå får vi jo enda flere våpen, enda større og styggere våpen, og kjøretøy som alle sammen kan leke seg med! Det skal mye til for at COOP-modusen skal bli dårligere enn 1'erns modus, selv om at den var fabelaktig bra! :)

Skrevet (endret)

OMG! Allerede! Fett! Ett! Ord! Til!

*Hyper!*

Laster ned som juling nå, dette skal spilles! :D

Edit: Oppdater førstepost med "SS2 demo ute NÅ!" eller noe forresten. Så flere folk blir happy :)

Endret av Blib
Skrevet

Jeg ELSKER deg, ThomasM! :D

Hoho, sjekk på GHell! Den minst opptatte serveren bruker 93% båndbredde! ^^

Jeg laster ned fra Sverige med stabilt rundt 300 kb/s. Holder det, selv om det ofte går fortere. :)

Skrevet (endret)

Syntes det var ganske kjedelig (greit at du skal plaffe løs på alt mulig, men etter 200kills så ble jeg lei). grafikken var ok, støttet jo "hdr", men kjedelig fiender og kjipe lydeffekter.

Venter heller på F.E.A.R.

Endret av mushi
Skrevet
Syntes det var ganske kjedelig (greit at du skal plaffe løs på alt mulig, men etter 200kills så ble jeg lei). grafikken var ok, støttet jo "hdr", men kjedelig fiender og kjipe lydeffekter.

Venter heller på F.E.A.R.

HAH! herregud, det er det som gjør Serious Sam til Serious Sam! Det er hele POENGET med spillet! :D Dakar deg og grafikken din :p

Jeg ELSKET DET! Er megafan av 1ern, dette her var bare KONGE.

Tar en pause nå pga det ble litt seriøst vanskelig på det stedet hvor en skal få minigunneren og jeg ikke kunne endre dette ingame tror jeg. I tillegg hadde demoen en stoorbug tror jeg som gjorde at jeg ikke kunne bevege musen mot høyre :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...