Rippey Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Jeg leter etter en macro eller en addon som auto-aksepterer BG invitasjoner. Noen som vet hvor jeg finner det?
likferd Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Finnes flere, se på curse-gaming.com En heter BGbuddy hvertfall.
Rippey Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 (endret) BGBuddy fucker opp ting ingame. Feks, hvis jeg dør i MC så kan jeg risikere å autoresse utenfor AV osv. Er ikke ute etter autoditt og -datt, er bare ute etter en enkel "autojoin bg" thingy. Endret 20. september 2005 av Rippo
likferd Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Akkurat DET er en bug i selve spillet, men jeg er rimelig sikker på at blizzard fikset det i patchen nå. Men man må selvfølgelig passe på å ikke stå i kø mens man gjør noe annet med en slik addon. Kjedelig å glemme av det, for så å bli rykket ut av MC og inn i en BG ja
MiteS Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 BGBuddy fungerer utmerket Jeg har et lite tilleggsspørsmål: Noen som vet om et addon som gir deg et lite map over bg'en du er i og som du kan flytte rundt og endre størrelse på?
-jH Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Prøv denne... Warsong Commander Edit; så forresten at den forløpig kun var for WSG... Endret 20. september 2005 av ObliVioN =]
MiteS Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 WSG er ikke så aktuelt lenger egentlig, er mest AB det går i nå. Jeg kan prøve å søke litt selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå