DuTTZi Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Har kjøpt meg den nye cd-en til Mew i dag! "and the Glass Handed Kites up" heter den... Var/er kjempe fan av Frengers og de to "gamle" albumene (A Triumph for Man (1997) og Half the World is Watching Me (2000)) og håper at dette albumet lever opp til forventningene... Noen andre her som har kjøpt cd-en ? Endret 19. september 2005 av DuTTZi
Cuneax Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg har ikke kjøpt den, men fyren som bor ved siden av meg har kjøpt den og spilte den i stad. Får nok høre nok av den heretter, tenker jeg.
nr.4 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Er litt spent på denne her, faktisk. Kom gjerne med rapporter om hvordan det høres ut.
Toa Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 Har ikke hørt ekstremt mye Mew før (så de på Roskilde + hørt litt på Frengers i ettertid). Syns det siste albumet høres helt ålreit ut. Må høre mer for å gjøre opp en mening, men jeg liker det jeg har hørt hittil.
nr.4 Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (så de på Roskilde) I år? Lurer litt på om konserten var såpass bra som jeg husker den. Tok av for min del i hvert fall, men det hadde garantert en del med gin-inntaket å gjøre. Hvordan synes du den var?
Jan Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (så de på Roskilde) I år? Lurer litt på om konserten var såpass bra som jeg husker den. Tok av for min del i hvert fall, men det hadde garantert en del med gin-inntaket å gjøre. Hvordan synes du den var? Ja hahaha, husker det der.
DuTTZi Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Har hørt gjennom cden en del ganger nå...ikke like bra som Frengers. Men, for all del den nye cden er BRA (Frengers var jo superbra imo)!
Toa Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 (så de på Roskilde) I år? Lurer litt på om konserten var såpass bra som jeg husker den. Tok av for min del i hvert fall, men det hadde garantert en del med gin-inntaket å gjøre. Hvordan synes du den var? Jeg hadde ikke hørt Mew før konserten på Roskilde, men jeg likte det jeg hørte. Uansett var det jo veldig seint på natten, så jeg var ikke helt klar i hodet...
CavemanK Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Jeg digger den nye! Det er bare å høre mye på den, så fester den seg! liker spesielt White Lips Kissed
gustav Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 Det nye albumet er kanon. Det virket litt særere enn forgjengeren, men det vokser for hver eneste gjennomlytting (det er noe som karakteriserer kvalitetsmusikk). En veldig bra investering. Minner litt om islandske Sigur Rós. Låten "Why are you looking Grave?", er den klare favoritten så langt. Det var også den eneste som "satt" etter første lytting. Anbefales:
Toa Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kjøpe cd er lenge siden jeg har gjort (skaffer på andre måter... host), men skal på konsert med de neste uke. Da får de min støtte...
gustav Skrevet 27. september 2005 Skrevet 27. september 2005 Kjøpe cd er lenge siden jeg har gjort (skaffer på andre måter... host), men skal på konsert med de neste uke. Da får de min støtte... Så interessant da. Hadde alle valgt din metode, hadde det blitt svært liten tilgang på musikk etterhvert. Skal ikke underslå at jeg også benytter metodene du antyder, men jeg kjøper ihvertfall det jeg synes er bra. Kjøper ikke mindre nå, enn før disse metodene ble tilgjengelige. Det er bare bedre kvalitet på det jeg kjøper, ettersom jeg har fått lyttet gjennom og kan være mere selektiv i valgene. Har sånn ca 800 cd'er. Pliiiis, ikke fortell om dette. Det er bare provoserende.
Toa Skrevet 28. september 2005 Skrevet 28. september 2005 Kjøpe cd er lenge siden jeg har gjort (skaffer på andre måter... host), men skal på konsert med de neste uke. Da får de min støtte... Så interessant da. Hadde alle valgt din metode, hadde det blitt svært liten tilgang på musikk etterhvert. Skal ikke underslå at jeg også benytter metodene du antyder, men jeg kjøper ihvertfall det jeg synes er bra. Kjøper ikke mindre nå, enn før disse metodene ble tilgjengelige. Det er bare bedre kvalitet på det jeg kjøper, ettersom jeg har fått lyttet gjennom og kan være mere selektiv i valgene. Har sånn ca 800 cd'er. Pliiiis, ikke fortell om dette. Det er bare provoserende. CD'er er dyrt! ALT for dyrt! Jeg velger å bruke penger på konserter, og ikke på CD'er. Om jeg laster ned musikken gratis, så tjener de penger på meg om jeg senere går på konsertene deres. Alternativet er at jeg aldri får hørt musikken nok til å gidde å betale 2-400 kroner for konsertene. Hvem taper penger da? Jeg betaler ikke 170 kroner bare for å høre om noe er bra... Da ser jeg heller 2 gode filmer på kino, eller går på en konsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå