Gå til innhold

Sier du WoW, WåW, eller WæuW?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Våvvv

Second that.

 

For å legge enda mer vekt inn i diskusjonen kan vi kanskje ta med rasene også? Jeg føler i hvert fall en trang for å vise hva jeg sier, siden jeg og flere kamerater er litt uenige om hvordan de uttales.

 

Undead = Un-dead (altså rett frem)

Troll = Tråll

Tauren = Tååren

Orc = Årc

Human = Hjumen

Dwarf = Dvårf

Gnome = Gnåme

Night Elf = Naijt Elf

 

Det vi er uenige på er vel egentlig bare Tauren, siden jeg sier Tååren, mens de andre sier Tau-ren.

Sier akkuratt det samme som deg.. bare at gnome, er sier jeg som "Nåum". eller bare gnom noen ganger

Lenke til kommentar
Våvvv

Second that.

 

For å legge enda mer vekt inn i diskusjonen kan vi kanskje ta med rasene også? Jeg føler i hvert fall en trang for å vise hva jeg sier, siden jeg og flere kamerater er litt uenige om hvordan de uttales.

 

Undead = Un-dead (altså rett frem)

Troll = Tråll

Tauren = Tååren

Orc = Årc

Human = Hjumen

Dwarf = Dvårf

Gnome = Gnåme

Night Elf = Naijt Elf

 

Det vi er uenige på er vel egentlig bare Tauren, siden jeg sier Tååren, mens de andre sier Tau-ren.

Sier akkuratt det samme som deg.. bare at gnome, er sier jeg som "Nåum". eller bare gnom noen ganger

Sier det som resten jeg og, hvis jeg ikke bruker norske ord da. Gnom, alv, menneske, dverg osv. Er litt artig å bruke norske ord for talenter/skills og, f.eks ødeleggelsetalenttreet til warlock. :p

 

Vovvv, bruker også World of Warcraft ganske ofte. Er ei i klassen som sier wåååååv. :no:

 

edit: mr. cumma

Endret av zetor;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...