MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Nå har jeg tenkt å whine litt hvor mye kø det er på serverne. Jeg ser at det finnes en tråd om "server eller patch relater jamring" men det er ikke det jeg vil. Lurer på hvordan vi kan oppfordre andre til å bytte server o.l Synes kanskje at alle under lvl 20 blir tvangsflyttet til en ny server? Finnes det ting vi kan skrive under på? Moderator: Ikke steng denne tråden. Selv ser jeg på den som en informasjonstråd/oppfordring.
mobilfreek Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Nå har jeg tenkt å whine litt hvor mye kø det er på serverne.Jeg ser at det finnes en tråd om "server eller patch relater jamring" men det er ikke det jeg vil. Lurer på hvordan vi kan oppfordre andre til å bytte server o.l Synes kanskje at alle under lvl 20 blir tvangsflyttet til en ny server? Finnes det ting vi kan skrive under på? Moderator: Ikke steng denne tråden. Selv ser jeg på den som en informasjonstråd/oppfordring. alle under lvl 20 burde bli flyttet over som du sa hadde løst en del
chokke Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det er jo ikke rettferdig. "Beklager, du spiller ikke nok, vi flytter deg til sylvanas" Mens vi er igang, kanskje kun lvl 60s skal få være der, siden de andre ikke har noe å si untatt å ta opp en plass for de andre.
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Nei men newbies burde da skjønne at når det er en server som er high populated så lager du ikke character der! Dette er jo som å grave ned serveren i gjørme..
Nikkor Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det er jo ikke rettferdig."Beklager, du spiller ikke nok, vi flytter deg til sylvanas" Mens vi er igang, kanskje kun lvl 60s skal få være der, siden de andre ikke har noe å si untatt å ta opp en plass for de andre. Veldig få som spiller på sylvanas? Bare fått inntryk av det...
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Ok liten update! Ot tar vi på pm og så poster vi muligheter for å bli kvitt kø heretter
Sigga Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kan ikke bare alle level 60's flyttes over på en server?=\
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Dette vil jo kanskje skape et problem når alle er på et sted? For det som er b ra er jo det at det ikke finnes så mange samtidig på high lvled steder. Dessuten vil det jo kanskje lage et litt ensidig miljø eller? Men ellers en god ide...
Sigga Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Dette vil jo kanskje skape et problem når alle er på et sted?For det som er b ra er jo det at det ikke finnes så mange samtidig på high lvled steder. Dessuten vil det jo kanskje lage et litt ensidig miljø eller? Men ellers en god ide... Blir det så mye bedre at alle level 20's er på samme server da? :sigh:
Thewiz Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Kø er det på alle server noen ganger. Man kan aldri bli kvitt køen helt. Slipp dette problemet ved å logge deg inn litt tidlig på dagen.
Jan Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Det er jo ikke rettferdig."Beklager, du spiller ikke nok, vi flytter deg til sylvanas" Mens vi er igang, kanskje kun lvl 60s skal få være der, siden de andre ikke har noe å si untatt å ta opp en plass for de andre. Veldig få som spiller på sylvanas? Bare fått inntryk av det... Nei, av det jeg har fått med meg så er det kun 3-4k bak high pop. Altså 11-12k spillere.
dimdal Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Synes at hvis jeg skal logge inn med min 60 char så skal en fyr under level 20 bli kicka fra server for å gjøre plass til meg.. Egoistisk... jeg? Neida, men seriøst folk under 20 bli tvangsflytta er en tåpelig idè, tenk om de har kamerater på high-lvl som de gjerne vil spille med da?
Tåkefyrste Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Systemet er bra nok slik det er. Eneste de kunne gjort for å få det bedre er å øke kapasiteten på serverne, men det er sikkert en grunn til at de ikke har gjort det. Kan tenke meg de kjøres på randen av det de takler allerede.
chokke Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Stemmer for at alle lvl 60's skal få egen server en ting til RXj0n, DU lagde en ny char for første gang på bb, og så klager du på andre som gjør det samme?? Er ikke det litt egoistisk? Du begynte å spille for 2-3 mnd siden eller noe? Du skulle lagd på en som ikke var high pop eller whatever. Endret 18. september 2005 av chokke
Radhoo Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Har en ide. Hver gang en luring kommer på HW forumet og spør om hvilken server som er best å starte i, så sender vi han til en lowpop server. Da gjør vi iallefall det vi kan gjøre.
Rofle01 Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Nei men newbies burde da skjønne at når det er en server som er high populated så lager du ikke character der! Dette er jo som å grave ned serveren i gjørme.. Kanskje de har kamerater på servern da
chokke Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 jeg gjentar Du fikk tips om å IKKE ta high pop.
MyBigMouth Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 (endret) feil Qoute sry Jeg begynnte for 3 måneder siden....da var serveren middle pop. Feil qoute men dere vet hvem jeg snakker om Endret 18. september 2005 av Rxj0n
chokke Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 når på dagen begynte du? BB har vært high siden tidenes morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå