th-3 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Må ha en stick, kommer til å bli brukt kun til flysimulatorer, og den må være billig, max 300kr. Har sett på disse: Logitech Extreme 3D Pro Thrustmaster Top Gun Fox 2 Pro Hvis noen har tips til noe annet så er det velkomment. Det sies at Logitech'en ikke holder så lenge, men blir ingen knallhard bruk her (foretrekker tast/mus på actionspill), så velger å se bort fra holdbarhetsbiten, og hvilken er best da? Endret 16. september 2005 av th-3
000111222 Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Eg har denne som eg er veldig fornøgd med, men den kostar nesten 400kr. Den har mange knappar, er enkel, og kan stillast inn for å passe deg. Edit: Dei andre veit eg ikkje noko om. Endret 16. september 2005 av MK_Blackbird
th-3 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Den så litt spesiell ut. Er throttle der helt i bakkant, den er ganske svær? Hva med hat'n, er den lett å "finsikte" med når den står liksom litt bak? Ser absolutt ut som den skal være lett å kontrollere med tommeln da, men vanskelig å si uten å prøve så må spørre. Hele toppen er justerbar også tror jeg? Følger triggern med når du justerer toppen eller er den separat? Vet ikke om jeg vil bruke så mye peng egentlig, skal ha noen andre deler også, blir fort tomt for peng da. Innpå 200kr mer enn thrustmastern, må vurderes hva det skal gå på bekostning av...
Snorre Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Eg har denne som eg er veldig fornøgd med, men den kostar nesten 400kr. Den har mange knappar, er enkel, og kan stillast inn for å passe deg. Edit: Dei andre veit eg ikkje noko om. Den joysticken der er helt knall. Den er absolutt verdt alle pengene ekstra du må ut for den. For det første har den en god holdbarhet. Dette jegør at du kan beholde den mye lengre. Den er instillbar, noe som gjør at du får maks komfor under bruk. Du unngår også kramper i hånden etter langt bruk. Throttelen sitter helt foran på joysticken, denne er smooth å bruke. Den er trinnløs, og passe tung å dytte/dra i. Noe som gjør at du har god kontroll over den. Noe særlig mer er det ikk å skrive, enn at dette er den beste joysticken du får i 300 - 4000 kroners klassen.
th-3 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Jauda, var fristende den der. Kanksje solid nok til at bror til dama kan bruke den også, blir boende der noen måneder i høst. Nei forresten, så generøs er jeg ikke :!: Men takker for tips, skal se om den er inne på lager noen steder jeg kan bestille de andre delene (engang neste uke), og hvis noen andre leser her så har jeg enda ikke bestemt meg så tar fortsatt imot erfaringer og anbefalinger på feks de to jeg nevnte i første post.
herzeleid Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Den fox2pro joysticken er helt genial, ville gått for den, har en lik og har hatt den i over et år og den er bare über lax
th-3 Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Ok, takker for anbefaling herzeleid, det blir nok den. Fikk jævli lyst på den Saitek'en etter at gutta her roste den, men det er ingen som har den på lager her til lands (Sverige er mulig, for dyr frakt) og må helst bestille i morra for å få nye deler før helga. Kanskje det blir Saitek til jul istedet, isåfall blir det med force feedback. Kolliderer tidsmessig med Xbox 360 men hvis det kommer noen nye bra spill å bruke FF-stikke til blir det begge deler tenker jeg. Anyways, takk til alle for gode og gratis råd. Den som sa at gode råd er dyre var helt på vidda
Fjelldal83 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Eg har denne som eg er veldig fornøgd med, men den kostar nesten 400kr. Den har mange knappar, er enkel, og kan stillast inn for å passe deg. Edit: Dei andre veit eg ikkje noko om. Vil Saiteken fungere for venstrehendte også? Er ute etter en nøytral joystick med tanke på høyre/venstrehendt.
Snorre Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Eg har denne som eg er veldig fornøgd med, men den kostar nesten 400kr. Den har mange knappar, er enkel, og kan stillast inn for å passe deg. Edit: Dei andre veit eg ikkje noko om. Vil Saiteken fungere for venstrehendte også? Er ute etter en nøytral joystick med tanke på høyre/venstrehendt. Saitek-en vil fungere for venstrehendte og. Du kan nemlig skru løs håndstøtten og skru den på igen speilvendt, slik at du kan bruke venstre hånd istedenfor.
El Matador Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 Du kan få kjøpe denne av meg for en meget rimelig penger. PM meg vis du vil. Ellers vil jeg anbefale Saitek på det sterkeste. Solide, deilige, og gode.
Fjelldal83 Skrevet 9. oktober 2005 Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Ser at Saitek Cyborg 3D Stick EVO har en trådløs utgave. Er den å anbefale? Edit: Ikke nøye nå, har nettopp bestilt den vanlige utgaven. Gleder meg som en unge til å spille IL2 Sturmovik FB med joystick! Endret 10. oktober 2005 av Daemonifuge
-Bassaddict- Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 noen som vet om Logitech Attack3 er noe bra? http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2635 229kr på netshop så kan jo være et alternativ, vurderer å bestille den selv
Oz370 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 yess, bestilte Saitek Cyborg 3D Stick EVO i dag.. og komplett klarte jammen meg å få den sendt i dag og
Fjelldal83 Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 yess, bestilte Saitek Cyborg 3D Stick EVO i dag.. og komplett klarte jammen meg å få den sendt i dag og Har lest en del tester og den får utrolig skryt. Gleder meg som en unge
-Bassaddict- Skrevet 21. oktober 2005 Skrevet 21. oktober 2005 bestilte den jeg og hatt den en uke, hva synes dere? justeringa var genial, og jeg liker feelinga på den, men blir likevel ikke helt komfortabel på den, mulig det er tilvenning. den var litt for høy liksom
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå