Gå til innhold

"Internatet" - Hva synes du?


Anbefalte innlegg

Da var det tid for nok en norsk realityserie, denne gang produsert av tvnorge.

Alt var så mye bedre før, heter det. Men var det egentlig det? 10 gutter og 10 jenter i 17-års alderen blir kastet tilbake til året 1955. For elevene blir møtet et sjokk! "For disse elevene er disiplin det eneste som nytter" sier Rektor Holm.

 

Jentene skal gå i skjørt og de har ikke lov til å bruke sminke. Guttene skal ha kort hår og kan glemme tyggis, mobiltelefon og kalkulator. Guttene og jentene lever strengt atskilt og ord som likestilling og ytringsfrihet kan gå i glemmeboken de neste fire ukene.

 

På internatet skal de gjennomføre både praktiske og akademiske fag. Mange av fagene er typiske "jentefag" og "guttefag". En superstreng rektor og en like streng husmor skal holde styr på elevene underveis. Etter en måned på skolebenken skal elevene gjennomgå datidens eksamener. Se hva som skjer.... :cool:

 

Internatet_Klassebilde_Farger.jpgNone.medium.jpg

 

----------------

Første episode er allerede sendt, og personlig syntes jeg det var ganske kult å se hvordan de ble behandlet av lærerne. Er glad skolen ikke er sånn nå lenger.

 

Så, hva synes du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var greit nok. Litt for sure lærere, blir litt teit. (Jada, de var sure før (også))

Han idioten som var så kul, husker ikke hva han heter, han som måtte skrelle poteter.. Sååå kul, og så klarer han ikke prate skikkelig engang.  :p

Haha. Måtte le da jeg så klesskapet til fyren. Inni der var det mange rosa klessplagg ja. Ikke at jeg har noe i mot det, men det sier jo noe om hvor vedkommende bor. Og det stemte jo også da han prøvde å bestikke frisøren med; jeg har penger altså. Vestkant-gutt med rik pappa, jadda. ;)

Lenke til kommentar
Han idioten som var så kul, husker ikke hva han heter, han som måtte skrelle poteter.. Sååå kul, og så klarer han ikke prate skikkelig engang.  :p

Vilhelm (eller hvordan det nå skrives)

 

Likte best han gutten med "jentestemmen" :p

 

"Orh, de lærærne az, de er sure hele tiden. Hva feiler det dem liksom" :p

Haha, så enig som det går an å få blitt :yes: Trodde aldri jeg skulle slutte å le :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
Var litt artig. Men lærerne virket ikke så veldig overbevisende spør du meg. Når han ene konfronterte rektor og sa "hva om jeg ikke gjør det da?" så kom ikke rektoren på noe bra å si med en gang.

Det er jo ikke rart, noen alvorlige sanksjoner kan jo ikke TV-Norge stille opp med ovenfor umyndige, frivillige deltakere i et TV-show. ;) Jeg kommer ikke til å følge med, men hvis jeg tilfeldigvis skulle switche innom, kan det godt hende jeg blir sittende og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...