Jump to content
Sign in to follow this  
molna

Siemens SG75 presentert (3G slider)

Recommended Posts

Den virket ålreit den. Noe ca. pris på den? Og når kommer den på markedet?

Fint å se at de har en ålreit skjermoppløsning i forhold til skjermstørrelsen. Får også håpe at de forbedrer menyens utseende endel. Håper i hvert fall at menyen ikke ser ut som den gjør på bildet på datasheet'et.

edit: Det står visst på datasheet'et at den skal komme i 4. kvartal.

Edited by arehei

November står det i pressemeldinga, altså om 2 måneder.

Prisen beskrives som mid-range, altså trolig mellom S75 og SXG75 som blir rundt 3000-3200 vil jeg tippe.

Menyene ser ut til å være de samme som på SXG75.

Endelig så har siemens begynt å få opp skjermoppløsningene.

Bra utstyrt ellers, men designet når nok ikke helt opp.

Jeg er helt uenig. Den er pen, men med det designet blir den kanskje en 2-håndsmobil når den er lukket?

fin forside, fin bakside. Siemens tør å lage litt mer firkantede linjer enn de andre, det syns jeg er tøft :D

Meget bra at Siemens kommer med 3G også. Større utvalg av 3G da. Men 3G-abonomentene er fortsatt dyre. Vet ikke om denne selges bra i Norge. Ingen 3G-mobiler topper slagsstatistikken... Må si at Siemens har orginale ideer på design, men deres design er "kjedelig".

Jeg syns absolutt ikke designet til siemens er kjedelig. Jeg liker rett linjer og kanskje litt firkantet. Mye av designet i 75-serien er flott. Mye bedre en det var i 65-serien deres vil jeg si. Denne hat til og med bra oppløsning på skjermen. Det har vært et stort problem for mange med Siemens-telefoner.