Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 timer igjenn til keynote nå. Blir spennende å se hva Snow-leopard har å komme med, men tror jeg står over denne gangen med mindre det kommer noe "groudbreaking". Leopard fungerer utmerket som det er.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer igjenn til keynote nå. Blir spennende å se hva Snow-leopard har å komme med, men tror jeg står over denne gangen med mindre det kommer noe "groudbreaking". Leopard fungerer utmerket som det er.

Er det ordentlig keynote i kveld?

Skrevet

Er det ordentlig keynote i kveld?

Ja. http://mac1.no/artikkel/7986/wwdc-2009-live-kl-1900

Mandag kl. 19:00 (norsk tid) åpner Phil Schiller årets største Apple-arrangement, WWDC 2009! Ryktene før WWDC 09 er mange og mye tyder på at vi presenteres for nye iPhones, Snow Leopard og kanskje en hemmelighet eller to.
Skrevet

Nettopp, det er derfor jeg skrev "(noe jeg tviler på)". Hadde jo vært en koselig overaskelse selvfølgelig, men da ville jeg lest litt om førsteinntrykk og sånt først.

Forresten, regner med at det er billigst å oppgradere ram selv, men hvor mye koster et par brikker som er gode?

Skrevet

Regner med at Macbook og Macbook Pro går ned i pris.

Ny iPhone er vel også veldig sannsynlig.

Om det blir 32GB iPhone skal iallefall jeg bestille det med en gang.

Skrevet
Regner med at Macbook og Macbook Pro går ned i pris.

Hadde ikke blitt lei meg! Hvor lang tid tar det før slikt blir oppdatert på apple.no isåfall?

Skrevet (endret)

Det er 10% for VGS-elever også, sant? Høres litt for godt ut til å være sant. (Dette er gjennom studenttorget)

Endret av xBoffen
Skrevet

Hvor lenge tror dere det vil ta før de eventuelle nye iPhonene kommer i butikkene her i Norge?

Planlegger å kjøpe iPhone for tiden, og da blir det muligens den nye (om den kommer da).

Skrevet
Hvor lenge tror dere det vil ta før de eventuelle nye iPhonene kommer i butikkene her i Norge?

Planlegger å kjøpe iPhone for tiden, og da blir det muligens den nye (om den kommer da).

Ny iPhone er så og si bekreftet, men den kommer nok ikke til Norge før i Juli tipper jeg.

Skrevet (endret)

Ah, begynner å dukke opp bilder fra WWDC nå.

wwdc-keynote-2009-06-07_23-34-13-rm-eng.jpg

(Bilde fra engadget.com)

La merke til at datoen i iCal er 19.-noe. Snow Leopard-release 19. juni? :D

Endret av Ole_Gunnar
Skrevet

Har vel vært en hybrid i en del år. Kjører noen 64-bit apps og noen 32-bit. Nytt i Snow Leopard er vel at alt er 64-bit - altså alle systemverktøyene og apps som følger med OSet. Er vel fortsatt støtte for 32-bit apps også, såvidt jeg forstår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...