Gå til innhold

Macafé — Uformell chitchat rundt Mac og Apple.

Roberto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, det gikk faktisk gjennom ser det ut til. Blir sendt til Jetcarrier innen 24t, og sendt til meg derifra. Blir nok ikke før om to uker hvis jeg ikke er ekstremt heldig.

Glede seg!

Skrevet
Wow, det gikk faktisk gjennom ser det ut til. Blir sendt til Jetcarrier innen 24t, og sendt til meg derifra. Blir nok ikke før om to uker hvis jeg ikke er ekstremt heldig.

Glede seg!

9534549[/snapback]

Hvor bestilte du dette da? På apple.com?

Skrevet
Det er derimot svært bra!

Edit: Er det trygt?

9534902[/snapback]

Det skal være helt trygt. Hørt om veldig mange som har gjort det samme. Tror jeg var heldig siden bestillingen gikk gjennom med en gang. Mange som må prøve mange ganger før det går

Skrevet (endret)

Min gikk også gjennom på første forsøk.

Tenkte ikke noe særlig igjennom det, men innser ettersom jeg ser hvor mange som har problemer med Apple Store (U.S.) at jeg faktisk var veldig heldig.

Den ligger forresten nå i Mailboxen min hos Jetcarrier (NJ)

Endret av FooReXZ
Skrevet
Min ble sendt fra apple i natt. Jeg betalte ekstra for next day delivery, så hvis jeg er heldig så rekker jeg flyet som går på mandag!

9539651[/snapback]

Lucky bastard! :cry:

Skrevet

Hm.. Er det noen som vet hvordan jeg kan få en MSN klient til windows til å bruke samme connection som internet? Den bruker HTTP porter eller no i den dur, slik som messenger for windows gjør?

Any idea?

Skrevet

OS X.. Skal prøve på Mandag, takk skal du ha! :)

MAC Messenger er nemelig blokkert, men msn til windows fungerer.. Veldig irriterende når man skal prøve å sende filer til folk i klassen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...