Gå til innhold

Tre brødre som ikke er brødre

Frijazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere får si i fra hvis det var noe særlig!

Jeg hadde jeg ikke sansen for Team Antonsen i heletatt, med unntak av noen få ting (som bl.a. det med å "spise opp-ned, og på siden). Jeg boikottet det for det meste, mye på grunn av;

Ellers er jeg sjeleglad for at Christopher F@*!'ings Schau er ute av bildet.. Akkurat HAN har jeg lite til overs for..

Ellers liker jeg Bård litt, og Atle.. Og, jeg likte egentlig Harald også, helt til han viste rompehullet på riksTV.. Muligens han bør få 'a second chance'.. Men, da bør han oppføre seg! (Kanskje han allerede har feilet og gjort det igjen.. Hva vet jeg, har ikke fulgt med så nøye)..

Men, skal teste ut et program og se om de har "vokst opp" litt..

Skrevet

Ser på det nå, er ikke imponert akkurat.

De har bomma ganske på Lena fra Døden på Oslo S. Virker som de akkurat har sett Giftige Løgner og det er der dialekten kommer fra. Lena skal jo ikke ha dialekt.

Har aldri vært no fan av disse gutta uansett...

Skrevet
Ser på det nå, er ikke imponert akkurat.

Enig.

Atle svarer til forventningene, Bård og Harald bare repeterer sine tidligere roller virker det som...

Skrevet (endret)

Synes det var veldig bra jeg. Mye var tatt fra tazte priv som de bygde videre på. Helt genialt!

Endret av Zyztem
Skrevet

holdt på og le meg ihjel...! to små typer heheh fya faen! men alle som liker gutta må skaffe seg taztepriv ligger vell ute på nettradio kanksje!

Skrevet

Atle syns jeg var døv...men har aldri hatt knall sansen for han egentlig...

Harald og albino rollen var helt suveren..fy faen som jeg lo... og Bernander med DOS... når han sa html så holdt jeg på å rulle ut av senga... hahahahhaha

Skrevet

Det virker som om de prøver seg litt fram for hver nye serie de lager, så etter hvert tror jeg at denne serien blir helt vanvittig bra!

Det var ikke kjempemorsomt på begynnelsen, men utover i episoden ble det bedre :thumbup:

Skrevet
Sto ikke helt til forventningene, men lo litt av miljøvernministeren og de to rapperne.

Må si meg enig der. Håper at neste gang blir bedre, for dette var ikke så mye å skryte av :no:

Skrevet

Syns det var veldig bra :thumbup:

De som har hørt "Tazte Priv" lo nok litt ekstra en del ganger.

Gutta tok med seg mye derfra.

Gleder meg til neste torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...