Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får healing brush tool og clone stamp tool til å fungere på tvers av to lag? Eventuelt hvordan jeg får lagt noe jeg har klippet ut fra ett foto inn på inn på et annet, uten at det legges på et nytt lag?

 

Prøver å få brystpartiet til en person til å gå over ens med overkroppen til en annen, men sliter med overgangen. Slik det er nå ser det mer ut som en velplassert cut 'n' past, enn overkroppen til motivet.

Lenke til kommentar
Er det noen som kan forklare meg hvordan jeg får healing brush tool og clone stamp tool til å fungere på tvers av to lag? Eventuelt hvordan jeg får lagt noe jeg har klippet ut fra ett foto inn på inn på et annet, uten at det legges på et nytt lag?

 

Prøver å få brystpartiet til en person til å gå over ens med overkroppen til en annen, men sliter med overgangen. Slik det er nå ser det mer ut som en velplassert cut 'n' past, enn overkroppen til motivet.

6227008[/snapback]

 

Merk av for sample all layers øverst når du har clone/healing selected.

Lenke til kommentar

Jess, da var jeg tilbake fra klasseturen min. ;)

 

CUN: Jeg synes plakaten ble mye bedre.

Det eneste jeg tror kan gjøres bedre er kontrasten/fargene på han fyren i midten (med lasersverd) Han ser veldig "farge-fattig" ut, men det skyldes vel på grunn av hvor bildet ble tatt. Men ellers veldig bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...