Gå til innhold

Cl'en min ble først bannet - Så unbannet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte bare fortelle en morsom historie fra en uke tilbake. Det begynnte med at min clanleder p3pmX hadde en fin dag på kongeservern. Han hadde etterhvert en så god dag at han ble bannet. Han klaget denne saken inn for Lederen av Kongeservern; [K]Kings. Han så på saken, og det ble en fin filmtittingsstund for flere høytstående Adminner på flere norske servere. De fant til slutt ut at saken ikke var cheat.

I ettertid lagde [K]Kings en film av dette. Dette syntes jeg og p3pmx var kjempegøy og jeg/vi vil dele denne gleden med dere.

Filen heter ulvulv og kan lastes ned

her

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm, det der var jo BroadPark Games sin server.....

Jaa? :dontgetit:

Btw, skjønte verken poenget med filmen og denne tråden. I starten av filmen "beviste" dere jo at han cheata pga aimen risa sånn (er det ikke sånn du ser det da? :p ) og etterpå "beviser" dere at det ikke var cheat på den dgl-hs'en :nei:

WTF er poenget?

Skrevet
Hmm, det der var jo BroadPark Games sin server.....

Jaa? :dontgetit:

Btw, skjønte verken poenget med filmen og denne tråden. I starten av filmen "beviste" dere jo at han cheata pga aimen risa sånn (er det ikke sånn du ser det da? :p ) og etterpå "beviser" dere at det ikke var cheat på den dgl-hs'en :nei:

WTF er poenget?

Og trådstarter sa det var kongeserver....

Skjønte heller ikke meningen med tråden/filmen ;P

Skrevet

var vel kasnkje ganske så sikkert AimBot til og begynne med.. også skrudde han den av.. Ingen som klarer og riste så mye, også treffe så bra.. Tror jeg ikkenoe på, sorry meg.. :)

Skrevet

Sorry, det var kanskje litt dårlig forklart:P...

men som dere smarte har funnet ut så begynner filmen med å vise en som cheater og avslutter med cl.

Han som lagde filmen fikk tilsendt disse demoene så det er ikke han sin skyld.

Advarsel til cheatere men samtidig en advarsel til de som roper ulv ulv.......

De som ikke vil se filmen, det var jo dumt. Jeg ville bare vise den for dere.

Skrevet (endret)

eehhh...nei.
nr2 har IKKE cheat...litt fucka hitbox men ellers er det ikke cheat..

rolig..

Uansett så så det ut som cheat, dessverre smile.gif

Noen som allerede har sagt dette bedre enn meg.

Ikke cheat EOD. Liker du ikke at jeg viste denne filmen her på forumet kan du jo reporte tråden så kan han vurdere det Endret av MyBigMouth

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...