MyBigMouth Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Måtte bare fortelle en morsom historie fra en uke tilbake. Det begynnte med at min clanleder p3pmX hadde en fin dag på kongeservern. Han hadde etterhvert en så god dag at han ble bannet. Han klaget denne saken inn for Lederen av Kongeservern; [K]Kings. Han så på saken, og det ble en fin filmtittingsstund for flere høytstående Adminner på flere norske servere. De fant til slutt ut at saken ikke var cheat. I ettertid lagde [K]Kings en film av dette. Dette syntes jeg og p3pmx var kjempegøy og jeg/vi vil dele denne gleden med dere. Filen heter ulvulv og kan lastes ned her
Jooakim Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hmm, det der var jo BroadPark Games sin server.....
Ksungam Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hmm, det der var jo BroadPark Games sin server..... Jaa? Btw, skjønte verken poenget med filmen og denne tråden. I starten av filmen "beviste" dere jo at han cheata pga aimen risa sånn (er det ikke sånn du ser det da? ) og etterpå "beviser" dere at det ikke var cheat på den dgl-hs'en WTF er poenget?
Jooakim Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hmm, det der var jo BroadPark Games sin server..... Jaa? Btw, skjønte verken poenget med filmen og denne tråden. I starten av filmen "beviste" dere jo at han cheata pga aimen risa sånn (er det ikke sånn du ser det da? ) og etterpå "beviser" dere at det ikke var cheat på den dgl-hs'en WTF er poenget? Og trådstarter sa det var kongeserver.... Skjønte heller ikke meningen med tråden/filmen ;P
Ksungam Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Og trådstarter sa det var kongeserver.... Skjønte heller ikke meningen med tråden/filmen ;P åja
Mammuten Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 var vel kasnkje ganske så sikkert AimBot til og begynne med.. også skrudde han den av.. Ingen som klarer og riste så mye, også treffe så bra.. Tror jeg ikkenoe på, sorry meg..
danilovic Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Det var aimbot over hele linja, evt god aim og wh.
*Thug* Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Prøv å se filmen en gang til..... han som jukser er en annen enn han som tar dgl-hs osv. Det beskrives vel også i filmen
Jooakim Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Han ligger jo på ca 12 fps og 2000 ms Han som tar opp ja... Og?
MyBigMouth Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Sorry, det var kanskje litt dårlig forklart:P... men som dere smarte har funnet ut så begynner filmen med å vise en som cheater og avslutter med cl. Han som lagde filmen fikk tilsendt disse demoene så det er ikke han sin skyld. Advarsel til cheatere men samtidig en advarsel til de som roper ulv ulv....... De som ikke vil se filmen, det var jo dumt. Jeg ville bare vise den for dere.
danilovic Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Skjønner fortsatt ikke vitsen, ettersom begge hadde cheat?
MyBigMouth Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 (endret) eehhh...nei.nr2 har IKKE cheat...litt rar hitbox men ellers er det ikke cheat.. Endret 27. september 2019 av MyBigMouth
Mammuten Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 eehhh...nei.nr2 har IKKE cheat...litt fucka hitbox men ellers er det ikke cheat.. rolig.. Uansett så så det ut som cheat, dessverre
fox Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) get your point jeg bra video Endret 16. september 2005 av fox88
MyBigMouth Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 (endret) eehhh...nei.nr2 har IKKE cheat...litt fucka hitbox men ellers er det ikke cheat.. rolig..Uansett så så det ut som cheat, dessverre Noen som allerede har sagt dette bedre enn meg.Ikke cheat EOD. Liker du ikke at jeg viste denne filmen her på forumet kan du jo reporte tråden så kan han vurdere det Endret 27. september 2019 av MyBigMouth
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå