Gå til innhold

Hva er den beste reklamefilmen du har sett?

mr. Zilter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå liker jeg den sesam reklamen med det paret som ligger på gulvet.

Kvinne: "Var det godt for deg og?"

Mann: "Blablabla, den varmen du utstråler.."

Kvinne: "VARMT? Jeg spurte om du syntes det var GODT! G O D T! Nå er det nok mambo jambo" eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Polly peanut reklamen er morsom den. Forbryteren som bryter seg inn med brekkjern på en fest. Verten i godt humør og kanskje en smule brisen kommer inn i rommet der forbryteren står. Forbryteren som skal til å snikeseg ut av vinduet med Polly peanutene i den ene hånden og brekkjernet i den andre, blir stoppet av verten:

"Nei nei nei! Det er da ikke vits å bryte opp pakken. Man bare løfter klaffen her når man skal spise, så lukker man den igjen når man er ferdig."

:!:

Skrevet

Far, sønn og en kollega av faren sitter i samme bil:

Far: "Sier et navn" (husker ikke hva han sier)

Sønn: Er det han som ikke har baller til å ta egne avgjørelser?

Det er kollegaen de snakker om :!:

Skrevet (endret)

De jeg kommer på nå:

1: "Han med bukseknappen som har spis godt i ferien"

2: "Fartsdump på Voss"

3: "Lotto-millionærer er ikke som andre millionærer: Han med den lille limousinen"

4: "Den tyske familien som er ute på kjøretur, og digger etter sangen med tekst "I wanna f**k ya in the ass; reklamefilm for engelskkurs"

Endret av anth
Skrevet
Jeg syntes posten reklamen er bra jeg, den nyeste: noen ganger sier du noe du ikke mener: "åh, takk  :roll:  akkurat det jeg ønska mwg

5319705[/snapback]

Hehe. Så den i dag også. Koslig reklame, men var det ikke reklame for Telenor? :dontgetit:

Skrevet
De jeg kommer på nå:

2: "Fartsdump på Voss"

5317607[/snapback]

Kan huske den tor jeg.. Var det den med alle rånerne? mulig å få tak i den på en måte?

Hvorfor gir ikke noen ut en dvd med "de beste reklamefilmene" og alle på den var best?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...