Gå til innhold

Nedtelling til nytt ATI skjermkort ?


lavizh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
wuuhuu om -1 dager vil det skje noe står det på komplett.. Kanskje det skulle ha skjedd noe i går? Men så skjedde det ikke og nå vil det aldri skje...?

 

Eller kanskje ati har oppfunnet noe som kommer til å kunne ta oss tilbake i tid? Powerfull er jo nevnt..

Så Komplett har rett, mens den offisielle sida har feil?

Lenke til kommentar
wuuhuu om -1 dager vil det skje noe står det på komplett.. Kanskje det skulle ha skjedd noe i går? Men så skjedde det ikke og nå vil det aldri skje...?

 

Eller kanskje ati har oppfunnet noe som kommer til å kunne ta oss tilbake i tid? Powerfull er jo nevnt..

Så Komplett har rett, mens den offisielle sida har feil?

Nei begge har rett.. Ati har satt alle timere 1 time før utenom sin egen.. Så når timeren dems viser at tida er inne så vil dem bruke denne powerful'e tingen sin og ta hele jorda tilbake i tid 1 time.. Hva anet kan powerful være? Hvem bryr seg egentlig om et lite ekstra skjermkort når det finnes 10000 stykker fra før?

Lenke til kommentar
Har jo ikke så mye å si uansett om det er elendig klokk på kortet. Nei, jeg blir bare mer og mer skuffa over ATI for hver dag som går... Har snart mista tellinga over hvor mange ganger de "skulle" lansere det nye kortet sitt. Siste nytt er nå starten av Oktober, deja vù noen?

:yes:

Får håpe dette betyr at de holder på med noe kjempe bra som bare tar litt ekstra tid. Jeg er sikker på at de jobber så fort de klarer med å ta igjen nvidia.

Konkurranse er bra for oss slutbrukere. Bedre produkter til lavere priser.

 

Edit: Siden det nå er 23 inne på denne tråden som venter på resultatet som kommer om 15 minutter, setter jeg inn et bilde av mine to favoritt japanere, Magnetmennene, for å korte ventetiden.

post-23-1126788299_thumb.jpg

Endret av Dr.Ittsekk
Lenke til kommentar

Det er litt av problemer mitt. nVidia klarte jo faktisk å dra iland både kort i butikker på lanseringsdato, billigere enn x850XT og bedre kort (som bare skulle mangle...). Slik jeg ser det venter ATI med R520 til de har fått gitt ut alle pissbrikkene sine som ingen vil ha... Æsj, jeg begynner å bli "fedd up" med dette utsette-for-å-lage-bedre-kort,-men-egentlig-bare-for-å-tyne-ut-penger-på-gamle-drittkort!

 

Kjøss meg bak, uansett hvor bra kortet er skal jeg skaffe meg gammalt S3 Chrome på lanseringsdatoen. Haha, da lærer dde sikkert! :hrm: ehhhhh....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...