Gå til innhold

Ny Orc Female Crit Warrior ( lang post)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Til Terje82, tro det eller ei, men liten crit chance er å foretrekke mot en warrior :) Mindre crit = mindre enrage for motstanderen. Du har dessuten fullt av epics med defense.. Defense er en warriors verste mareritt..

Jepp, jeg slår de fleste crit warriors i duell, og jeg har bare 16% crit. Med mye defense og høy parry sjanse, samt at de proccer enrage på meg konstant, skal det ikke så mye til. Siden jeg ikke critter så mye, får de andre warriorene skjeldent enrage, og siden jeg har endel AP slår jeg kansje 60% hardere en de ;)

Skrevet
Til Terje82, tro det eller ei, men liten crit chance er å foretrekke mot en warrior :) Mindre crit = mindre enrage for motstanderen. Du har dessuten fullt av epics med defense.. Defense er en warriors verste mareritt..

Jepp, jeg slår de fleste crit warriors i duell, og jeg har bare 16% crit. Med mye defense og høy parry sjanse, samt at de proccer enrage på meg konstant, skal det ikke så mye til. Siden jeg ikke critter så mye, får de andre warriorene skjeldent enrage, og siden jeg har endel AP slår jeg kansje 60% hardere en de ;)

din svakhet er naturligvis mot casters....

Skrevet (endret)

Jepp, men har vanligvis med en healer eller 2 i AV ;)

Siden disc/holy prester og druids ikke har det så lett der, er det en bra deal for oss ;)

Edit: og jeg gidder ikke duellere casters uansett :p

Endret av likferd
Skrevet

Jepp, men har vanligvis med en healer eller 2 i AV ;)

Siden disc/holy prester og druids ikke har det så lett der, er det en bra deal for oss ;)

=)

fra spøk til revolver, jeg VET naturligvis at en crit build får store svakheter og ikke minst mot andre warriors\melee.

Men det må da gå ann å lufte alternative ideer på forumet her uten at Dandar og Godslayer regelrett går til personangrep?

Fordelen med standard builds er at de objektivt sett er best, men er vel litt interessant å spekulere rundt andre fokusområder?

Skrevet

Eh, likferd har stunlock-build, casters er livredde.

TuF+mace-spec+charge/intercept=dau caster

Skrevet

Joda, selsagt. Det virker bare som at den warrioren du prøver å skape egentlig skulle vært en rogue..

Men det er jo bare å sette i gang og se hvordan du liker det.

Skrevet (endret)

Bruker også Backwood helmet, men venter på at Crown of tyranni skal droppe :p

Funker helt ypperlig med 2% crit :)

Edit: "Mekker" The unstoppable Force" ? Du må jo bo i kjedelige AV får å få den.. :roll:

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)
Joda, selsagt. Det virker bare som at den warrioren du prøver å skape egentlig skulle vært en rogue..

Men det er jo bare å sette i gang og se hvordan du liker det.

hele hovedideen går egentlig rundt impale som sørger for at crits er 20% større sammenlignet med hits, og at derfor stadige crits vil sørge for en bra DPS.

fra pvp til pvE, takket være impale er det faktisk mulig at i MCen slik build som det her vil komme høyere på listen enn ATP\str builds...rett og slett pga Impale...

Endret av GRendal
Skrevet
Men det må da gå ann å lufte alternative ideer på forumet her uten at Dandar og Godslayer regelrett går til personangrep?

Huh?

Når ble mitt forslag personangrep ? :hrm:

Skrevet

Huh?

Når ble mitt forslag personangrep ? :hrm:

beklager det, men når du sier at det ikke virker som jeg har en lvl 60 warrior, kun fordi jeg spekulerer litt rundt alternative builds, så synes jeg det er litt trangsynt?

Hvis Pinella poster en alternativ pvp build, så vil det bli helt feil om jeg gir henne en "virker ikke som du har en 60 rogue, 21\8\22 FTW PvP n00b"

Det kommer til et punkt der du har så god kjennskap til klassen din at du begynner å tenke i andre baner ut av kjedsomhet.

Skrevet

men det finnes ingen annen build enn ms build, er jo en grunn til at vi har 3 talent trees, sånn at vi skal forvirres i håp om å putte poeng feil sånn at vi må stille noob spm på et forum :!:

Skrevet
men det finnes ingen annen build enn ms build, er jo en grunn til at vi har 3 talent trees, sånn at vi skal forvirres i håp om å putte poeng feil sånn at vi må stille noob spm på et forum :!:

har du sett PVP vidden med DW warrioren med CHT mainhand og eskhandars left claw i off? ;)

Skrevet

har du sett PVP vidden med DW warrioren med CHT mainhand og eskhandars left claw i off? ;)

link link :D

Skrevet

Det var på ingen måte et personal angrep, jeg sa bare min mening. Og for å være ærlig, når jeg leste den første posten din virket det ikke som du overhodet hadde spillt spillet. Slik oppfattet jeg det ihvertfall.

At folk har en lvl 60 char betyr ikke at du har peiling. Finnes det faktisk folk som ikke har en lvl 60 char enda? ;)

Skrevet
Det var på ingen måte et personal angrep, jeg sa bare min mening. Og for å være ærlig, når jeg leste den første posten din virket det ikke som du overhodet hadde spillt spillet. Slik oppfattet jeg det ihvertfall.

At folk har en lvl 60 char betyr ikke at du har peiling. Finnes det faktisk folk som ikke har en lvl 60 char enda? ;)

hvorfor virket det sånn?

du kan jo i det minste presisere hva som var så bak mål.

Sitter her med main tanken i guildet og 2 andre dps warriors, og vi skjønner det ikke...

Greit nok at Crit warrior ofrer for mye stats, men ideen er legitim nok.

Og det gearet jeg listet opp er faktisk cookie cutter ( mail delene er diskutable, men resten er top notch)

Skrevet

hvorfor virket det sånn?

du kan jo i det minste presisere hva som var så bak mål.

Sitter her med main tanken i guildet og 2 andre dps warriors, og vi skjønner det ikke...

Greit nok at Crit warrior ofrer for mye stats, men ideen er legitim nok.

Og det gearet jeg listet opp er faktisk cookie cutter ( mail delene er diskutable, men resten er top notch)

For å gi deg et lite hint... Prøv det oppsettet og se hva som skjer. Mitt tips til deg og dine guild mates.

Kom gjerne tilbake med resultater. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...