sindre2 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg får opp en feilmelding om at jeg har for lite virtuelt minne på maskinen min. Hva betyr det og hva må jeg gjøre? Enkelt og greit...
Hårek Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Antagelig for lite diskplass på systemdisken (C:). Frigjør plass på disken, eller flytt swapfilen til en annen partisjon.
uberhenrik Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 det kommer av at swap filen er for liten og må utvides
TheRekster Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg får opp en feilmelding om at jeg har for lite virtuelt minne på maskinen min. Hva betyr det og hva må jeg gjøre? Enkelt og greit... Hvor stor disk har du og hvor mye er ledig? Har du flere partisjoner?
sindre2 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Hva er swap-filen da? Harddisken er på 40 GB og cirka 20 GB av den er full...
TheRekster Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Jeg får opp en feilmelding om at jeg har for lite virtuelt minne på maskinen min. Hva betyr det og hva må jeg gjøre? Enkelt og greit... Trykk start, høyreklikk min datamaskin velg egenskaper så avansert. gå på innstillinger under ytelse, så avansert. Under virtuelt minne velger du endre, velg egendefinert størrelse, på start størrelse velg 2mb maksimal størrelse velg 4000mb. Tror du skal være kvitt problemet ditt nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå