Jump to content
Sign in to follow this  
fasthammer

DIN beste wow-film!

Recommended Posts

Jeg vil bare se hvordan WoW film du liker best..Ta hjerne en du har laget selv. Å hvis det finnes en slik tråd fra før kan dere stenge denne :roll:

EDIT: link den også takk :p

Edited by fasthammer

Here Without You

Desidert den beste WoW filmen jeg har sett, alt fra det rent filmatiske til musikken er helt konge. Legg merke til bruken av emotes, kamera og landskap. Blir helt rar hver gang jeg ser den, rar på en veldig god måte :)

Here Without You

Desidert den beste WoW filmen jeg har sett, alt fra det rent filmatiske til musikken er helt konge. Legg merke til bruken av emotes, kamera og landskap. Blir helt rar hver gang jeg ser den, rar på en veldig god måte :)

Den beste filmen jeg har sett ja. Begynte nesten å gråte første gangen jeg så den. :cry:

World of Roguecraft 3.

Er bare latterlig at han må bruke _alle_ hans cooldowns for å ta folk.

Blind + Prep + Blind

.zzzzZZZZzzzz :sleep:

Er jo nødvendig når man er naken uten no armour og har de våpenene da..

Da må man spelle bare på Eviscerate, og må da gjøre slik at kampen varer lenge..

Det får så være, den viser likevel hvor lite viktig gear er for rogues ift casters når man snakker om å gjøre mye dmg.

Det eneste det viser er at evisc gjør mye skade samme hvordan våpen man bruker - som alle vet fra før. Rogue er vel den nest mest geardependant klassen etter warrior.

Det får så være, den viser likevel hvor lite viktig gear er for rogues ift casters når man snakker om å gjøre mye dmg.

Det eneste det viser er at evisc gjør mye skade samme hvordan våpen man bruker - som alle vet fra før. Rogue er vel den nest mest geardependant klassen etter warrior.

Alle klasser er fullstendig utstyrsavhengige.

Uansett, Rogues har det forferdelig lett i PvE i forhold til alle andre.

Nerf rogues.

Jeg kjeda meg litt i sommerferien så spilte opp en shammy for og få en liten pause fra mainen min. Så når jeg dinga 60 så mekka jeg en liten film, vil ikke akuratt si det er den beste wowfilmen jeg har sett men den er vel grei til og være den første jeg har lagd. Filmen min